Svenska
Gamereactor
nyheter
God of War: Ragnarök

Vad krävdes för att skapa God of War: Ragnarök-världen?

Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

* Obligatoriskt att fylla i
HQ

Något som skiljer de bästa äventyrsspelen från mer ordinära är hur detaljerade och varierade omgivningarna är. Många var därför angelägna på att få se om God of War: Ragnarök skulle leverera på området. Vi tycker som bekant att Santa Monica Studio och de andra utvecklarna gjorde ett mycket bra jobb inom detta område, och nu bjussar utvecklarna på en video där de förklarar och visar hur det som möjligen är spelets mest ambitiösa rike, Vanaheim, skapades.

HQ
God of War: Ragnarök

Relaterade texter

God of War: RagnarökScore

God of War: Ragnarök

RECENSION. Skrivet av Joakim Sjögren

Att följa upp en succé är inte alltid det enklaste, men i fallet God of War: Ragnarök känns det som om Santa Monica Studio trivs som allra bäst när förväntningarna är som störst. Vi har betygsatt Kratos senaste kapitel, och det här är sannerligen en saga du inte vill missa.

1
Rykte: God of War: Ragnarök utökas med DLC

Rykte: God of War: Ragnarök utökas med DLC

NYHET. Skrivet av Jonas Mäki

Förra veckan uppmärksammades en platsannons för en combat designer hos Santa Monica Studio, vilket indikerade att studion börjat arbeta på en uppföljare till God of War:...



Loading next content