LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      Gamereactor
      nyheter
      Doom 3 BFG Edition

      Oculus Rift stöder inte längre Doom 3

      Virtuellt helvete får nobben

      Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

      * Obligatoriskt att fylla i
      HQ

      Snart är det dags för Oculus VR att släppa sin mycket omtalade VR-satsning Oculus Rift till allmänheten. En virtual reality-mask som fått mycket stöd av starka spelutvecklare som Cliff Bleszinski, John Carmack och Gabe Newell.

      Under den kickstarter-kampanj som Oculus Rift drog igång, utlovades både stöd för Doom 3 BFG Edition samt även en gratis kopia av spelet till alla som stöttade med sina pengar.

      Nu har dock förutsättningarna ändrats radikalt, och Oculus Rift stöder inte längre Doom 3 BFG Edition, i alla fall inte vid försäljningsstart. Istället erbjuder Oculus VR sina kickstarter-stöttare andra lösningar som kompensation, eller så kan man helt enkelt begära att få tillbaka sina pengar.

      Doom 3 BFG Edition
      Den ser i alla fall fortfarande ut som ett par jäkligt dyra skidglasögon.

      Relaterade texter

      Doom 3 BFG EditionScore

      Doom 3 BFG Edition

      RECENSION. Skrivet av Petter Hegevall

      Åtta år efter premiären för Doom 3 dundrar Id Software nu ut en samlingsvolym som Hegevall inte är helt imponerad av...

      4
      Zenimax lade ned VR-versionen av Doom 3

      Zenimax lade ned VR-versionen av Doom 3

      NYHET. Skrivet av Oskar Nyström

      Zenimax hotar stämma Oculus VR då John Carmack utvecklade mjukvara till sistnämnda medan han var anställd på förstnämnda, innan han bytte jobb helt. Du kan läsa allt om...

      1
      GRTV: Vi talar med John Carmack

      GRTV: Vi talar med John Carmack

      NYHET. Skrivet av Jonas Elfving

      GRTV har träffat legendaren John Carmack och fått en matig interjvu om allt möjligt i spelbranschen. Han talar med oss om rörelsekänsligt spelande, programmering och sina hobbies



      Loading next content