Svenska
Gamereactor
nyheter
The Callisto Protocol

The Callisto Protocol är "ganska linjärt" men och har många hemligheter

Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

* Obligatoriskt att fylla i
HQ

Det finns de som alltid föredrar en öppen värld, men det verkar inte vara den väg som Glen Schofield och resten av Striking Distance väljer med The Callisto Protocol.

I en intervju hos IGN avslöjar Schofield att spelet redan från början var tänkt som en linjär upplevelse - men det finns många extra hemligheter att upptäcka:

"It's kind of linear, but then we went back and we added beta paths for exploration. And we added a lot. You don't have to do them if you don't want, but there is a lot of hidden stuff in the game. You'll learn more about the story. I do want you going, 'Oh shoot, I was here. I gotta find my way back and get back.'"

Du kan se färskt gameplay härunder.

HQ
The Callisto Protocol

Relaterade texter

The Callisto ProtocolScore

The Callisto Protocol

RECENSION. Skrivet av André Lamartine

André har fått se oroväckande många dödsanimationer i Striking Distances hett efterlängtade actionskräckis och har delat ut betyg...



Loading next content