Svenska
nyaste
Atrás

Textkommentarer

Här inne kommenterar vi hemsidans nyheter, recensioner och sånt.

In reply to: @parantes

In reply to: @Daniei_Kong Du missar helheten Fast allt det där har vi ju sett med män med. Du tror väl inte Uwe Boll eller Michael Bay får regissera för att dom är skickliga? Ändå gnälla det på när en enskild kvinna ska regissera något för att hon är kvinna. Hur många manliga roller lider inte av EXAKT samma sak som du nyss nämnt? Sedan är det ju lite ironiskt att du nämner Bond för sådana där saker har ju gjort folk arga länge, ändå har typ inte en enda sak av det skett. Folk blev galna när en Star Wars-film skulle regisseras av en kvinna, det har inte skett. Folk skrek sig hesa för att huvudrolen i Rogue One var en kvinna, ändå var hon i en cast helt omslutande av män.  Och även om det innehåller något av ovanstående, so what? Det är väl rätt naturligt att det gör det.  Det listades en mängd filmer ovan som personen påstod var dåliga för att dom var woke. Ändå kan samma person inte peka på en enda sak i filmerna som är dåliga FÖR att det är representation för tar man bort den saken är filmerna precis lika dåliga. Allt som skriker woke för vissa hade varit lika uselt ändå, som jag sa innan; manuset skrivs inte till något bättre för att man nu tar bort det inslaget. Hur forcerat det än är. Det är bara det att det är något som vissa stör sig på, vilket ju faktiskt är rätt märkligt då enligt mig.  Så nej, jag tror snarare det är precis den helheten jag förstår medan du missar den. Men visst, ta en av ovanstående exempel, peka ut där wokheten gör filmen usel, ersätt den med något du inte tycker är woke och påstå att filmen blir en bra sådan. Ingen har lyckats än, men du verkar ju ändå till skillnad från många andra åtminstone uttrycka dig och argumentera så, man kan ju hoppas .

Läser du ens vad folk skriver?

Jag gav ju exempel och en tydlig redogörelse för vad som är woke. Vi får helt enkelt agree to disagree.

För övrigt: Att du blev månadens läsare med den där svenskan är fan ett större skämt än Amber Heard. Du blev inkvoterad som månadens läsare. Du är själva definitionen av Woke. Minst sagt ironiskt.

  • 0

In reply to: @Daniei_Kong

Läser du ens vad folk skriver?

Du ändrade ditt inlägg ganska mycket så om jag missade något ber jag om ursäkt. Annars vet jag inte vad du syftar på. 

In reply to: @Daniei_Kong

För övrigt: Att du blev månadens läsare med den där svenskan är fan ett större skämt än Amber Heard.

Nu skrev jag på telefonen, som är inställd på norska så ofta brukar jag behöva gå tillbaka och redigera. Men roligt att du kör ett litet personangrepp också, känns det bra? Det är så himla lustigt att du inte klarar av att vara relevant. 

In reply to: @Daniei_Kong

Du blev inkvoterad som månades läsare. Du är själva definitionen av Woke.

Alltså, herregud. 

Men visst, om woke innebär att vara respektfull och tycka om inkludering och inte hata på folk för läggning och annat så står jag helt bakom det. Man kan dock fråga sig vad detta har med ämnet att göra men som brukligt 99 procent av gångerna så dyker alltid sådant här upp. Det slår aldrig fel. 

Tror inte du ska nämna ironi överhuvudtaget faktiskt ;). 

In reply to: @parantes

In reply to: @Daniei_Kong Läser du ens vad folk skriver? Du ändrade ditt inlägg ganska mycket så om jag missade något ber jag om ursäkt. Annars vet jag inte vad du syftar på.  In reply to: @Daniei_Kong För övrigt: Att du blev månadens läsare med den där svenskan är fan ett större skämt än Amber Heard. Nu skrev jag på telefonen, som är inställd på norska så ofta brukar jag behöva gå tillbaka och redigera. Men roligt att du kör ett litet personangrepp också, känns det bra? Det är så himla lustigt att du inte klarar av att vara relevant.  In reply to: @Daniei_Kong Du blev inkvoterad som månades läsare. Du är själva definitionen av Woke. Alltså, herregud.  Men visst, om woke innebär att vara respektfull och tycka om inkludering och inte hata på folk för läggning och annat så står jag helt bakom det. Man kan dock fråga sig vad detta har med ämnet att göra men som brukligt 99 procent av gångerna så dyker alltid sådant här upp. Det slår aldrig fel.  Tror inte du ska nämna ironi överhuvudtaget faktiskt ;).

Bortförklaringar...

In reply to: @Daniei_Kong

In reply to: @parantes In reply to: @Daniei_Kong Läser du ens vad folk skriver? Du ändrade ditt inlägg ganska mycket så om jag missade något ber jag om ursäkt. Annars vet jag inte vad du syftar på.  In reply to: @Daniei_Kong För övrigt: Att du blev månadens läsare med den där svenskan är fan ett större skämt än Amber Heard. Nu skrev jag på telefonen, som är inställd på norska så ofta brukar jag behöva gå tillbaka och redigera. Men roligt att du kör ett litet personangrepp också, känns det bra? Det är så himla lustigt att du inte klarar av att vara relevant.  In reply to: @Daniei_Kong Du blev inkvoterad som månades läsare. Du är själva definitionen av Woke. Alltså, herregud.  Men visst, om woke innebär att vara respektfull och tycka om inkludering och inte hata på folk för läggning och annat så står jag helt bakom det. Man kan dock fråga sig vad detta har med ämnet att göra men som brukligt 99 procent av gångerna så dyker alltid sådant här upp. Det slår aldrig fel.  Tror inte du ska nämna ironi överhuvudtaget faktiskt ;). Bortförklaringar...

Vad är bortförklaringar? Som sagt, ska du ens försöka diskutera eller? 

Förövrigt, är det inte lite ironiskt att komma in på ytterligare ett nytt skapat trollkonto för att belysa hur dåligt du tycker att jag blev månadens medlem? Hur kan man sakna så mycket självinsikt att man skapar nya konton för att gå in på en sida och gnälla på folk liksom? 

Men kom igen nu, vad är en bortförklaring? Försök åtminstone om du ska citera mig. 

  • 0

Liten uppdatering här

Nyskapade konton som direkt går till personangrepp kommer ryka utan dröjesmål. Sidan har blivit alldeles för överpopulerad med helt "nya" användare som bara är inne för att bråka.

  • 0

In reply to: @Oxpost

Nyskapade konton som direkt går till personangrepp kommer ryka utan dröjesmål. Sidan har blivit alldeles för överpopulerad med helt "nya" användare som bara är inne för att bråka.

Fanns två rätt tydliga och omedelbara här

  • 0

In reply to: @parantes

In reply to: @Oxpost Nyskapade konton som direkt går till personangrepp kommer ryka utan dröjesmål. Sidan har blivit alldeles för överpopulerad med helt "nya" användare som bara är inne för att bråka. Fanns två rätt tydliga och omedelbara här

Yeeep. Flera gånger är det samma snubbe som bara dyker upp om och om igen. Han är envis, det får jag ändå ge honom.

  • 0

In reply to: @Oxpost

In reply to: @parantes In reply to: @Oxpost Nyskapade konton som direkt går till personangrepp kommer ryka utan dröjesmål. Sidan har blivit alldeles för överpopulerad med helt "nya" användare som bara är inne för att bråka. Fanns två rätt tydliga och omedelbara här Yeeep. Flera gånger är det samma snubbe som bara dyker upp om och om igen. Han är envis, det får jag ändå ge honom.

Ja, det lite sorgliga är väl att sådana personer heller inte riktigt förstår. Man tänker att om man blir bannad om och om igen så skulle man ha självinsikt nog för att förstå att det är ens attityd som är problemet, men det är klart; det är väl alla andras fel i en sådan persons värld.

  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!