Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Förslag till förbättring på gamereactor.se!


Citerar Sideshow95:
Skicka ett brev. Har hört att de är väldigt förtjusta i att svara på just den frågan.

Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Citerar Sideshow95:
Skicka ett brev. Har hört att de är väldigt förtjusta i att svara på just den frågan.


"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Citerar Hubbabubb:
Forum-startsidan: Istället för att rutan ska visa vilka 5 trådar som det senast skrevs i kan den visa de senaste 5 trådarna man själv besökt/skrivit i. Alternativt lägga till en sån ruta. Man tjänar ju i alla fall minst 3 klick på det.

Det finns i ditt krypin.

Citerar Svesve:
Det ger ett visst hum om hur pass seriös och rutinerad användaren är, och statistik är kul tycker jag

Seriös och rutinerad bara för att man skapar trådar? Kvalitet > Kvantitet.

Citerar mygga_med_stil:
Stör mig rejält på när trådar flyttas utan att säga var de flyttas.

Mmhmm!

Citerar Miltiades:
T ex om en kommenterar ens blogginlägg tycker jag personligen att det ska finnas en specifik "svara" funktion som skickar meddelandet direkt till användarens gästbok med meddelande typ "Svar på blogginlägg". Då slipper man kolla, har han svarat än? osv.

Säger detta från egna erfarenheter

Att få en notifikation när någon citerar dig kommer förmodligen att komma med GR 3.0 som borde komma i år.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
via mobil

På m.gamereactor.se saknar jag att det i recensioner inte framgår tydligt till vilken spelplattform som spelet är.

Ibland går det utläsa någonstans i brödtexten, men ibland inte ens det. Borde framgå intill betyg eller rubrik eller liknande!
  • 0
Det som behöver fixas är citatfunktionen och att man ska få en notis i sitt krypin ifall en till kommentar har gjorts i bloggar.
One swallow does not make a summer
  • 0
lolwat, nu kan jag citera mig själv (och endast mig själv) i bloggkommentarer. Antar att en riktig citatfunktion för bloggarna är på väg. Sweet!
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
lolwat, nu kan jag citera mig själv (och endast mig själv) i bloggkommentarer. Antar att en riktig citatfunktion för bloggarna är på väg. Sweet!

Såg det också precis. I got confused i en sekund men sen insåg jag samma sak.

Good shit and about time.

Nu behövs det bara i nyheterna också utan att man ska behöva gå till forumtråden för sagda nyhet...

Tillagt 2012-03-29 17:47:
Also så borde GR konstant spela upp Nyan-Cat, gärna tillsammans med en katt som flyger tvärs över skärmen.
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar Ridley:
http://nyanit.com/www.gamereactor.se/forum/?forum=3&thread=9
805&page=212

i c what u did thare
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar Ridley:
lolwat, nu kan jag citera mig själv (och endast mig själv) i bloggkommentarer. Antar att en riktig citatfunktion för bloggarna är på väg. Sweet!


Den är helt implementerad?
  • 0
Citerar Aaandy:
Den är helt implementerad?


Man kan ju bara citera sig själv O.o
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Man kan ju bara citera sig själv O.o


Eh, ja, precis. Det var synd... Spoiler:för er.
  • 0
Citerar Petter:
"Tycker också man borde få ladda upp egna avatarer. Vad spelar det för roll om bilden är vulgär eller något sånt? Modar kan ju ta bort det om man märker att det är nått för överdrivet"

Ja, precis! Vi jobbar ju bara cirka 20 timmar per dygn idag, om vi släppte avatarerna lösa skulle vi kanske kunna få chansen att strunta i att sova helt då de resterande fyra timmarna skulle gå åt att varna och ta bort opassande bilder! Jihooouuhh!

Näru, inga fler bilder blire, tyvärr (300 räcker gott o väl) och egna avatarer kommr inte att hända. Ser ju bara hur många som spammar eller klottrar ned kommentatorsträngarna här på siten, bävar för själva tanken på fria avatarer...
-Skrivet 2004-09-06 14:21

Tänk ändå om man tittar tillbaka i denna tråd. Det är kul att inget behöver vara absolut för att det är idag ett "NEJ". Imorgon kanske det blir en chatt eller medlemsrecensioner på filmer...vem vet.
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Citerar Chrysis_ignita:
egna avatarer kommr inte att hända

Hehe, klassiskt citat, har det i mitt krypin.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Ser också att det kommit en liten ruta som visar antalet kommentarer på en artikel. Ser snyggt ut och ger en genväg till kommentarerna. En sån borde komma till bloggarna också.

När man klickar kommer dock första kommentaren högst upp på skärmen, jag tycker att kommentarsrutan där man själv kan skriva en kommentar ska hamna högst upp.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Återigen vill jag påpeka att omdirigeringen verkar ske alltför ofta.
Ofta händer det att den alltid sker när jag öppnar en flik med GR igen efter att sekunderna tidigare redan stött på en sådan och stängt fliken kort efteråt.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Gamer 94:
Ofta händer det att den alltid sker när jag öppnar en flik med GR igen efter att sekunderna tidigare redan stött på en sådan och stängt fliken kort efteråt.

För mig sker den var tionde siduppdatering/ny sida vilket inte alls stör.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Det verkar som att alla trådar som har blivit "flyttade" (dvs t.ex från spel till övrigt) blir buggade och man kan varken läsa startinlägg eller kommentera. Någon annan som märkt detta?
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
bump
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Trådar som blir flyttade blir buggade till den grad att när man trycker på trådnamnet så blir man inte omdirigerad till platsen där tråden ligger för tillfället. Istället får man gå dit den ska ligga och leta upp det.

Säg att en tråd läggs upp i forumet Övrigt som vi bestämmer för att flytta till Bloggar. Då måste man själv gå till bloggar och söka upp den. Tyvärr.
  • 0
Citerar Aaandy:
Trådar som blir flyttade blir buggade till den grad att när man trycker på trådnamnet så blir man inte omdirigerad till platsen där tråden ligger för tillfället. Istället får man gå dit den ska ligga och leta upp det.

Säg att en tråd läggs upp i forumet Övrigt som vi bestämmer för att flytta till Bloggar. Då måste man själv gå till bloggar och söka upp den. Tyvärr.


Aha okej, då förstår jag.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Alltså ta bort de där 1 och 2 rutorna i artiklarna. Fyfan vad störande det är och det fyller ingen mer funktion än att generera mer knapptryck.
"MOO" Because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Citerar Jailbird:
Alltså ta bort de där 1 och 2 rutorna i artiklarna. Fyfan vad störande det är och det fyller ingen mer funktion än att generera mer knapptryck.


Det är väl det som är själva funktionen?
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Det är väl det som är själva funktionen?


Ja och det suger.
"MOO" Because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!