Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Bann Mania


Citerar Kazakovich:
Nja, jag tror att det är mer en fråga om banningar som t.ex. KGB och Ribcage och liknande. Stääw känns fortfarande någorlunda aktuell.


Vem bestämmer vad som är aktuellt eller inte då? Det här känns flummigt...

Men bannades Stääw pga kommentaren i gameplayers krypin?
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Vad bestämmer när en banning är inaktuell? Låt oss säga att mitt barn dog (tämligen extremt, men det är ju ett exempel), självklart vill jag veta hur mitt barn dog även om det var flera år sedan incidenten skedde. Jag förstår inte riktigt regeln med "inaktuella banningar" utom att det kan, för er, bli problematiskt att diskutera det om banningen i sig hanterades dåligt. Men det skulle aldrig Gamereactors moderatorer göra.
"Dear Diary, today I was pompous and my sister was crazy. Today, we were kidnapped by hill folk never to be seen again. It was the best day ever."
  • 0
Det är mest till så att vi slipper en brigad av arga forumiter som tycker att Ribcage är oskyldig.
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Citerar Kazakovich:
Det är mest till så att vi slipper en brigad av arga forumiter som tycker att Ribcage är oskyldig.


S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar Kazakovich:
Det är mest till så att vi slipper en brigad av arga forumiter som tycker att Ribcage är oskyldig.


Skoj!
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Citerar Kazakovich:
Det är mest till så att vi slipper en brigad av arga forumiter som tycker att Ribcage är oskyldig.


Kanske är inte alla sådana extremfall.
"Dear Diary, today I was pompous and my sister was crazy. Today, we were kidnapped by hill folk never to be seen again. It was the best day ever."
  • 0
Varför bannades Plasma?
aut viam inveniam aut faciam
  • 0
Citerar Zeitgeist:
förstår inte riktigt regeln med "inaktuella banningar"


Citerar Janis_Joplin:
vi vill inte ha diskussioner beträffande varför vi bannade medlem X för ett år sedan och varför inte medlem Y bara fick en varning för stölden av Petter Osthjälm för fem månader sedan. Här pratar vi om det som är aktuellt. Dels eftersom vi moderatorer inte kommer orka gå tillbaks i tiden bara för att ge er svar på frågor som inte är aktuella och dels eftersom gammalt tjaffs alltför ofta utvecklas till mindre vettiga "argumentationer".



Tråden är till för att diskutera det hela medan det är, ja, aktuellt. Visst blir det lite konstigt i och med att tråden har varit död ett tag nu, men på den punkten har forumiterna faktiskt bara sig själva att skylla.
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Citerar Hönken:
Varför bannades Plasma?


Det vill jag också veta.

Sen vill jag gärna veta om jag har någon varning på mig, om man får fråga det.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Åh! Vad trevligt med en nytt försök.
Tycker fortfarande att jag blev orättvist bannad en gång i tiden , men å andra sidan. Palla dra upp det igen
Även den starkaste måste ta i när han skiter!
  • 0
Omg. Reeeborn!

Citerar terminator9:
Tycker fortfarande att jag blev orättvist bannad en gång i tiden , men å andra sidan. Palla dra upp det igen


Vem var det
I not like everybody else
  • 0
Citerar Happy Monkey:
Omg. Reeeborn!


Hoppas inte för mycket.
Suspension from GR is the greatest glory a forumer can achieve in life.
  • 0
5 sidor har alltså gått utan att jag upptäckt nya Banning Mania. Skämmigt. Men det här var ju kul, wrecka inte tråden nu, gott folk.
We should kill time.
  • 0
Hur länge sitter en varning kvar?
Though heavily outnumbered, our hero manages to take control over the turntables. Once more the groovy sounds of disco music is heard in the lil' big city!
  • 0
Citerar madelax:
Men det här var ju kul, wrecka inte tråden nu, gott folk.


Förr eller senare kommer tråden förstöras av hungriga, vanvettiga troll.
Suspension from GR is the greatest glory a forumer can achieve in life.
  • 0
Citerar Mange Maräng:
Hur länge sitter en varning kvar?

Rent formellt så försvinner den inte, men den väger betydligt (!) mindre om den var länge sen och den varnade medlemmen har visat prov på förbättring.
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
  • Missing Avatar
  • miss
Varför blev Sammy Dogbro bannad?
  • 0
Citerar miss:
Varför blev Sammy Dogbro bannad?

Spammade i Petters blogg trots flera varningar för samma sak.
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
Suspension from GR is the greatest glory a forumer can achieve in life.
  • 0
  • Missing Avatar
  • miss
Citerar Brute:
Sen vill jag gärna veta om jag har någon varning på mig, om man får fråga det.


Du får ett PM om du blir varnad.
  • 0
Citerar madelax:
5 sidor har alltså gått utan att jag upptäckt nya Banning Mania. Skämmigt.

Samma för mig.

Det är riktigt kul att tråden är öppnad igen.
Klappa fina katten?
  • 0
Även om innehållet är tveksamt, liknar MNC4 fast lite trevligare.

Misstänker att denna tråd kommer skänka mycket dramatisk läsning.
  • 0
  • Missing Avatar
  • miss
Citerar Gomer_pyle:
Även om innehållet är tveksamt, liknar MNC4 fast lite trevligare.


  • 0
Najs.
"Prohibition has made nothing but trouble"
  • 0
Korv.

Det här kommer gå lika käpprakt åt helvete som den förra eftersom allt för få på det här forumet har respekt för den andre och det slutar bara med kaos eftersom deras pojkvän blev bannad för att ha länkat till tysk hårdporr i COD 4 tråden. Sedan kommer moddarna backa upp varandra och forumiterna antingen leka rebeller eller slicka redan blanka rövhål för att sedan, till slut, få tråden stängd för 50000 gången. Ganska onödigt att starta en ny tråd nu, speciellt eftersom alla har börjat vänja sig med att inte behöva veta varför penis 1 blev bannad istället för penis 2.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!