Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Bann Mania


Citerar Arthas:
Då laddar du upp filen på någon annan sida som inte har med piratkopiering att göra med.

Typ filefront eller vad de heter...

Och uppmana inte banningar. Har någon brutit mot GR's regler så ska ni diskutera det med moddarna via PM, och inte här!


Bra, ville bara vara säker.
  • 0
Ärligt talat så är det här en lysande idé, att PM:a moderatorer var inte alltid så jättesmidigt.
  • 0
Citerar Crank:
Ärligt talat så är det här en lysande idé, att PM:a moderatorer var inte alltid så jättesmidigt.


Citerar Arthas:
Och uppmana inte banningar. Har någon brutit mot GR's regler så ska ni diskutera det med moddarna via PM, och inte här!


Citerar Crank:
Oj, det här hade jag missat!
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Jag är lite osäker över plasmas banning. Jag vet att det var ett tag sedan, men var det för att han skapade en användare för den danska sidan och för att han hade en varning innan?
  • 0
Meh! Får man fråga varför? Om någon liten stackare går helvild i någon blogg eller dylikt så är det smidigare att skriva det här.
  • 0
Citerar Damien Rice:
men var det för att han skapade en användare för den danska sidan och för att han hade en varning innan?


Enligt honom själv, ja.

Tillagt 2009-01-07 22:13:
Citerar Crank:
Om någon liten stackare går helvild i någon blogg eller dylikt så är det smidigare att skriva det här.


Jag tycker också att det vore mer praktiskt ifall man fick sjunga ut här. PM tar tid.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Crank:
Meh! Får man fråga varför? Om någon liten stackare går helvild i någon blogg eller dylikt så är det smidigare att skriva det här.


Det är ju inte säkert att moddarna alltid är här.
  • 0
Citerar Damien Rice:
Det är ju inte säkert att moddarna alltid är här.


Eftersom de själva har sagt att de ska hålla ett extra öga på den här tråden så lär ju det här bli den första platsen de besöker när de loggar in.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Damien Rice:
Det är ju inte säkert att moddarna alltid är här.


Tomten ser dig.
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Jag ser tomten
Suspension from GR is the greatest glory a forumer can achieve in life.
  • 0
Tips om allehanda brott i tråden resulterar, fullt logiskt, i "Fan, Kolla han där, BANNA HONOM!!!" - inlägg och det är något vi vill undvika. Självklart går det att tipsa om vardagliga saker här, småsaker, men i grund och botten ser vi mycket hellre att ni skickar ett PM till en moderator. Bara för att vi nu tillåter öppna diskussioner beträffande gjorda banningar så vill vi inte att allt och alla ska hängas ut och giljotineras offentligt.

So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Citerar Janis_Joplin:
Bara för att vi nu tillåter öppna diskussioner beträffande gjorda banningar så vill vi inte att allt och alla ska hängas ut och giljotineras offentligt.


Förutom de som snor Petters osthjälm.
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Citerar Janis_Joplin:
Tips om allehanda brott i tråden resulterar, fullt logiskt, i "Fan, Kolla han där, BANNA HONOM!!!" - inlägg och det är något vi vill undvika. Självklart går det att tipsa om vardagliga saker här, småsaker, men i grund och botten ser vi mycket hellre att ni skickar ett PM till en moderator. Bara för att vi nu tillåter öppna diskussioner beträffande gjorda banningar så vill vi inte att allt och alla ska hängas ut och giljotineras offentligt.


Tack för svar.
  • 0
Känns ganska hopplöst, det är ju egentligen ett drömscenario att människor ska uppföra sig längre än en månadslön. Det lär hålla ett tag, men vi vet alla att när någon blir bannad så kommer man att gå bärsärk.

Eller så har medlemmarna växt upp sedan förra gången. Eller inte.
"Dear Diary, today I was pompous and my sister was crazy. Today, we were kidnapped by hill folk never to be seen again. It was the best day ever."
  • 0
Jag håller med. Låt oss stänga och begrava tråden för gott.
Suspension from GR is the greatest glory a forumer can achieve in life.
  • 0
Det fick bli ett PM trots allt.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Jag har en till fråga. Öppnade ni bara "Banning Mania" för att Petter nämnde i ett inlägg idag att han skulle ta det i "Banning Mania"?
aut viam inveniam aut faciam
  • 0
Citerar Hönken:
Öppnade ni bara "Banning Mania" för att Petter nämnde i ett inlägg idag att han skulle ta det i "Banning Mania"?


Om så är fallet har ni mig att tacka.
I don't envy you.
  • 0
Citerar Samurai-:
Citerar Hönken:Öppnade ni bara "Banning Mania" för att Petter nämnde i ett inlägg idag att han skulle ta det i "Banning Mania"?

Om så är fallet har ni mig att tacka.


Nej. Det var Mr Play Boy.
aut viam inveniam aut faciam
  • 0
Citerar Hönken:
Jag har en till fråga. Öppnade ni bara "Banning Mania" för att Petter nämnde i ett inlägg idag att han skulle ta det i "Banning Mania"?


Vi öppnade den igen för att vi tyckte det var dags.

Citerar iJoker:
Jag håller med. Låt oss stänga och begrava tråden för gott.


Men om inte ni tycker det är dags så står vi gärna till tjänst.
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Citerar Hönken:
Nej. Det var Mr Play Boy.


Som beklagade sig över sin banning, ja. Men det var jag som upplyste Petter om trådens öde.

Tyvärr måste jag dock upplysa dig nu om att det här är OT.
I don't envy you.
  • 0
Citerar Kazakovich:
vi vill inte heller ha en massa klagomål om gamla, inaktuella banningar


Var går gränsen? Finns det en tidsgräns och en inaktuellitetsgräns? Man blir ju lite osäker på vilka banningar man får ta upp. Stääw tex, är den för gammal eller inte, jag tycker nämligen den är tämligen aktuell?
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Var går gränsen? Finns det en tidsgräns och en inaktuellitetsgräns? Man blir ju lite osäker på vilka banningar man får ta upp. Stääw tex, är den för gammal eller inte, jag tycker nämligen den är tämligen aktuell?


Nja, jag tror att det är mer en fråga om banningar som t.ex. KGB och Ribcage och liknande. Stääw känns fortfarande någorlunda aktuell.
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
För inaktuell, skulle jag säga.
Suspension from GR is the greatest glory a forumer can achieve in life.
  • 0
Citerar torbli79:
Var går gränsen? Finns det en tidsgräns och en inaktuellitetsgräns? Man blir ju lite osäker på vilka banningar man får ta upp. Stääw tex, är den för gammal eller inte, jag tycker nämligen den är tämligen aktuell?


Marfys bann anses vara "inaktuell", så jag vet inte...
An obstacle is just something you haven't brutally slaughtered yet.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!