Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Bann Mania


Jag är lite fundersam på vad det var som fick äntligen fick Sammy DogBro bannad, oerhört skönt i vilket fall som helst.
Vik hädan, troll.
  • 0
Citerar Ridley:
Det stavas "också". Vill inte märka ord, men detta är trots allt ett startinlägg, så...


Jag vet, men jag har stavat fel på det sen jag var 7 bast, det är en del av mig.
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Citerar Ridley:
Citerar Kazakovich:Vi vill ochså påminna om att
Det stavas "också". Vill inte märka ord, men detta är trots allt ett startinlägg, så...


Tänkte också på det, men struntade i det.
aut viam inveniam aut faciam
  • 0
Citerar iJoker:
Får man fråga varför tråden intet placerats i forumet Övrigt?


Detta handlar väl om Gamereactor. Eller?
  • 0
Jag har en till fråga, är det större chans att ni bannar en ny medlem som skapar en spamblogg det första han gör, än en äldre?
aut viam inveniam aut faciam
  • 0
Hönken, det skulle vara löjligt om så vore fallet.
Suspension from GR is the greatest glory a forumer can achieve in life.
  • 0
Citerar Hönken:
Jag har en till fråga, är det större chans att ni bannar en ny medlem som skapar en spamblogg på en gång, än en äldre?


De bannar väl inte för en spamblogg?
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
De bannar väl inte för en spamblogg?


En varning kanske, men risken är ju större att man varnas för en spamtråd. Fast det beror ju självklart på vad man spammar om.
  • 0
Citerar Hönken:
Jag har en till fråga, är det större chans att ni bannar en ny medlem som skapar en spamblogg på en gång, än en äldre?


Måste nog säga "ja" där.

Men det beror på att med en som varit med längre och uppfört sig tar det helt enkelt längre tid att ta ställning till om man ska banna honom än med någon som just skapat en användare bara för att spamma. Naturligtvis.
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Citerar Kazakovich:
Jag vet, men jag har stavat fel på det sen jag var 7 bast, det är en del av mig.

Haha, okej. Nästa gång ska jag tänka på hur charmigt det är att gulliga 7-åriga Kazakovich lever vidare inom dig, istället för att klaga. Jag lovar!
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Hönken:
Jag har en till fråga, är det större chans att ni bannar en ny medlem som skapar en spamblogg på en gång, än en äldre?


Beror helt på vad du menar med spamblogg. I grund och botten så är nog dock svaret nej, trots allt. Kanske finns en viss skillnad i situationer som står och väger något enormt, men i grund och botten så behandlas alla på samma sätt.

Det är dock betydligt enklare att upptäcka nya medlemmar som kommer till sidan bara för att spamma sönder än att fokusera på en gammal aktiv medlem som bara gör det vid ett enstaka tillfälle.
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
ahhh good 'ol bannningmania!

Men ge tillbaka särstavningen som oldskool-tråden hade! "Banningmania 3.0" typ, det där "Reborn" i titeln passar inte in imo!
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar Arthas:
Men ge tillbaka särstavningen som oldskool-tråden hade! "Banningmania 3.0" typ, det där "Reborn" i titeln passar inte in imo!

Haha, håller med.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Haha, okej. Nästa gång ska jag tänka på hur charmigt det är att gulliga 7-åriga Kazakovich lever vidare inom dig, istället för att klaga. Jag lovar!




*Kommer på sig själv med att se på tecknat på Youtube*
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Citerar Damien Rice:
Detta handlar väl om Gamereactor. Eller?


De föregående trådarna skapades i Övrigt
Suspension from GR is the greatest glory a forumer can achieve in life.
  • 0
Btw kan man diskutera tråd-stängningar här?
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar iJoker:
De föregående trådarna skapades i Övrigt


Nej?
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar iJoker:
Citerar Damien Rice etta handlar väl om Gamereactor. Eller?

De föregående trådarna skapades i Övrigt


Banningmania har alltid varit i GR-forumet.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar iJoker:
De föregående trådarna skapades i Övrigt

Då välkomnar vi den nyfunna klokhet som fick tråden att placeras här.

Citerar Arthas:
Banningmania har alltid varit i GR-forumet.

Ignorera vad jag just sa.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Arthas:
Btw kan man diskutera tråd-stängningar här?


Det hör väl inte till huvudämnet men jag tycker helt klart att man kan ta upp sina synpunkter beträffande det också. Vi lyssnar faktiskt på er, tro det eller ej
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Aha AHA!!! =D

Vad var jag bannades för nu igen den där sommaren? Jag vet att jag skrev ett psykotiskt våldsamt blogginlägg men var det något mer som jag borde veta om?
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Förlåt då, Ridley och Tihtala Isil
Suspension from GR is the greatest glory a forumer can achieve in life.
  • 0
Citerar Janis_Joplin:
Det hör väl inte till huvudämnet men jag tycker helt klart att man kan ta upp sina synpunkter beträffande det också. Vi lyssnar faktiskt på er, tro det eller ej


We care about you! <3
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Citerar Artillery Force:
Aha AHA!!! =D

Vad var jag bannades för nu igen den där sommaren? Jag vet att jag skrev ett psykotiskt våldsamt blogginlägg men var det något mer som jag borde veta om?


Inaktuella avstängningar är irrelevanta, tro det eller ej.
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Citerar Artillery Force:
Vad var jag bannades för nu igen den där sommaren?


Vi kan ju köra uteslutningsmetoden. Du bannades bevisligen inte för att du var elak och/eller skapade osämja.
I don't envy you.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!