Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?


Det spelet jag varvade senast va RE4
  • 0
  • GiXo
  • GiXo
Var ett tag sen jag klarade ett spel håller på med GTAIII just nu, 3 uppdrag kvar.
=)
  • 0
  • Hawk
  • Hawk
Jag tror senaste för min del var Dead or Alive 4
  • 0
  • GiXo
  • GiXo
93 hidden packages på gta 3 nu, och ett uppdrag kvar.
=)
  • 0
Klarade Fahrenheit för typ 3 dagar sedan.
Spelar God of War just nu, och kan säga att God of War piskar all motstånd!
The fuzz is here!
  • 0
Dead or Alive 4.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Jag klarade precis alla "uppdragen" i Dave Mirra 2 med min första gubbe... Det tog tid det!
Jag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur
  • 0
Fallout med en gubbe som har 1 i intelligens.
Snacka om roliga konversationer
Spelet blir förövrigt svårare då många vägrar ge en quests osv och på sina håll måste man ta till sig våld.
För kung och fosterland!
  • 0
Klarade Ninja Gaiden till Xbox för ca 1 timme sedan. Jävlar vilket spel!! Fullt ös rakt igenom och en härlig utmaning. Man känner sig alltid lite extra mallig när man klarat ett svårt spel och Ninja Gaiden bör rimligen tillhöra de svåraste spelen från den generationen (PS2, Xbox och GC). Om det inte vore för en tämligen usel kamera vore det nog en fullpoängare.

Nu går jag hemma och funderar vilket spel jag skall spela härnäst (har ett par ospelade spel i hyllan som jag väljer mellan). Det står mellan ”KOTOR II” eller ”God of War”. Jag får fundera en stund under dagen och sedan börjar jag spela igen ikväll.
"It´s time to kick ass and chew bubblegum. And I´m all out of gum..." Duke Nukem
  • 0
Battlefield 1942...
Bacchus was here
  • 0
Prince of Persia: The Two Thrones
  • 0
King Kong!
  • 0
  • GiXo
  • GiXo
Klarade Grand Theft Auto III för några timmar sedan. Sen plockade jag lite paket, är uppe i 98st just nu.
=)
  • 0
Klarade ut Jill's äventyr i RE: DS igår. Klarade ut Chris äventyr i samma spel idag.
"Nu får vi en politik där det lönar sig bättre att vara frisk och ha ett arbete än att vara sjuk och arbetslös" - Lars Ohly
  • 0
Borttaget.
"Nu får vi en politik där det lönar sig bättre att vara frisk och ha ett arbete än att vara sjuk och arbetslös" - Lars Ohly
  • 0
Fire Emblem: Sacred Stones (igår)
  • 0
The legend of Zelda: Ocarina of Time
NJET
  • 0
Aria of sorrow: sämsta slutet dock. Är på absolut sista bossen nu.
Bi Hawl Lil Lahi Wa Quwat Ti Hi Aqoomo Wa Aqúd
  • 0
Klara HL2 igår
"My intrest are World War Two combat, kareoke and tacle fotball..."
  • 0
Fahrenheit och Far Cry
Medlem sedan: 2005-08-04 .. När får man guldklockan?
  • 0
Eternal Darkness.
If you tried to fail, but succeeded, what have you done then?
  • 0
FF VII, hade bara lust att klara sista bossen lite snabbt
"Jill, why don't you, the master of unlocking, take this lock pick."
  • 0
Darwinia demot.
  • 0
Har snart klarat av Season mode i WWE SmackDown! vs. RAW 2006 med "The Masterpice" Chris Masters
"My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked the hooligan" - Eric Cantona
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!