Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?


Sim City.
Jag varvade det igår. Ni andra som har klarat det vet ju vilken överrasande vändning det blir i slutet.
Tröttnar aldrig på det
  • 0
Majora's Mask.
  • 0
Vet inte riktigt vilket som var senast. Men i Demcember och Januari så har jag klarat följande spel: Call of Duty2, Mario Kart DS, Condemned, Super Mario World (124:e gången typ) och Project Gotham racing3.
  • 0
De senaste är Call of Duty 2, Kameo: Elements of power, Project gotham racing 3 och Fable: The lost Chapters.
NJET
  • 0
Klarade Call of Duty 2 till PC för några veckor sedan. Har bara någon enstaka bana kvar på King Kong.
You Know My Name
  • 0
GTA: libery city stories. det var faktiskt inte så svårt som jag hade trott
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Call of duty 2

spelet led av samma som sin föregångare, för kort
Cum deo et victricibus armis///KDS HVu
  • 0
MGS 3: Snake Eater.

är rätt trött på det nu förövrigt
Giallo. |Fubar|
  • 0
Facry och Quake 4, typ samma dag.
I live...again.
  • 0
Fahrenheit var nog det jag klarade senast, eller så var det Broken Sword 3. Men Fahrenheit var en stor besvikelse. Från början var jag helt såld, ansåg att det var det bästa jag spelat, men så mot slutet så tog uppenbarligen manusförfattaren syra, och sålde sin själv samtidigt, och det resulterade enligt mig i total katastrof med allt vad det innebar. Mycket tråkigt med tanke på ett sånt genialt spel.
"It is better to reign in Hell than to serve in Heaven" - John Milton/Deus Ex
  • 0
Klarade King Kong igår.

Underbart äventyr
You Know My Name
  • 0
klarade senast RE4! underbaet spel d!
"Sure, I could have stayed in the past. I could have even been king. But in my own way, I am king. Hail to the king, baby"
  • 0
Fallout för typ 5:e gången klarade jag igår.
Ska börja igen idag
Eller så kanske jag kör 2:an.
Dessutom klarade jag FFVIII & CoD 2(PC) för någon vecka sen.
CoD 2 har jag klarat innan men inte på högsta svårighetsgraden som jag nyss gjorde.
För kung och fosterland!
  • 0
Klarade Fahrenheit nyss

blev besviken på slutet men annars ett grymt spel
Gud är en blomma.
  • 0
Resident Evil.
  • 0
Zelda-Ocarina Of Time
  • 0
Klarade senast Prince Of Persia : the sands of time underbart spel.
You can hang out in the sun tossing a ball around or you can sit at your computer and do something that Matters!!!!
  • 0
Klarade Devil May Cry på Hard och fick S rank på alla uppdrag häromdagen. Är grymt stolt, men jäklar va svårt det var.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
klarade residen evil 2 förra veckan en klassiker ju... sen igår så "klarade" jag princess maker 2... även fast jag fick ett av dem sämsta sluten hon blev en hora
  • 0
Senaste spelet jag klara Hmm Jag tror det var L.A. Rush på ps2...sen har jag inte spelat mycket utan bara varit framför dattan och fixat min hemsida
[-Batoo-]
  • 0
Zelda: The Wind Waker för andra gången.
Ohmygodiminafire!
  • 0
FF1
Like a bat out of hell, i'll be gone when the morning comes...
  • 0
Majoras Mask för femte gången.
If you tried to fail, but succeeded, what have you done then?
  • 0
GTA: LCS ett rent nöje
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
Mega Man X
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!