Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hur många Platinum trophies har du?


Platinum Nr 61!

Saints row 3
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
101 timmar senare...
Platinum nummer 65 - Kingdom Hearts 2 Final Mix

Tillagt 2015-09-20 12:43:
Förövrigt så är alla Jak och Sly (förmodligen även Ratchet) väldigt enkla platinums
  • 0
Citerar tidus89:
Förövrigt så är alla Jak och Sly (förmodligen även Ratchet) väldigt enkla platinums


ja, det har jag sett... >Har aldrig spelat de spelen, (föutom några på ps2-demo)
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
20 tror jag dock så är dom flesta ganska lätta, svåraste va nog sniper elite v2
  • 0
Citerar cooltedan:
Citerar tidus89:Förövrigt så är alla Jak och Sly (förmodligen även Ratchet) väldigt enkla platinums

ja, det har jag sett... >Har aldrig spelat de spelen, (föutom några på ps2-demo)


Ja, alltså Jak & Daxter (1) är ett av mina all-time favoritspel! Helt underbart! och resten av Jak, Ratchet och Sly serierna är sjukt bra om man gillar den typen av spel
Jak 2 har dock några uppdrag som kan vara överjävligt svåra xD
Men jag tycker absolut att du ska skaffa dom! Är ju ändå 9 väldigt bra spel med hyfsat snabba och lätta platinums och kostar oftast typ ingenting
  • 0
Bara en, Tekken Tag Tournament 2.
  • 0
  • GS
  • GS
Tjena, ny på forumet. Har 70 platinums i skrivandets stund.
Blir väl 1-2 nästa vecka också.
Kör just nu Life is strange och har en genomspelning kvar på Alien Isolation på easy utan att dö.

Om någon behöver tips så säg till
  • 0
Nu fick jag äntligen efter en ny platinum efter nästan 2 månader utan att få någon..
Spelet blev Saints row 4. Nästa spel kommer att bli Saints row: Gat out of hell
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
  • GS
  • GS
Citerar cooltedan:
Nu fick jag äntligen efter en ny platinum efter nästan 2 månader utan att få någon..
Spelet blev Saints row 4. Nästa spel kommer att bli Saints row: Gat out of hell
saints row 4 var ganska seg i slutet om jag minns rätt. Köpte bägge dlc som har platinum så det blir gat out of hell för mig med.

Har tagit life is strange,alien och goosebumps sedan sist jag skrev i tråden
  • 0
Hur många har ni i PS4:an? Själv ligger man på c:a fyra styck sedan man skaffade konsolen.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Totalt har jag 8 platinum trophies för tillfället, varav 2 av dessa är till PS4an (Fary Cry 4 och Shadow of Mordor).
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Citerar AG Jati:
Hur många har ni i PS4:an? Själv ligger man på c:a fyra styck sedan man skaffade konsolen.


Har bara 3 spel till ps4... 2 av dom har jag platinum. 1 har jag inte ens startat igång..
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
nu fick jag min 63e platinum. Saints row: Gat out of hell

det innebär att jag har nu sr3, sr4 och detta efter varan
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Batman: Arkham Origins fick bli platinum Nr64...

Kan inte fatta att jag fick den, helt otroligt... 3 trophies som var helt omöjliga för mig 1 vecka sedan, klarade jag de olika uppdragen en efter en. Måste har varit Musikhjälpens förtjänst

Detta var min 12e detta året, och tro detta blir den sista jag få, om man inte starta något enkelt spel...
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Helt otroligt!!! Nu fick jag nummer 65, och det blev Batman: Arkham Asylum

Kan fan inte fatta att jag klarade det. Dessa jävla Combat challenges har gjort mig tokig, men efter att slitet av håret på mig när jag spelade AO, så var detta kanska lätt nu...

Nu tänker jag försöka mig på Arkham City
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Batman: Arkham City blev Nr66.. och har nu fått 4 platinum under december månad. Detta blir troligtvis min sista för i år . Slutar då på 14 platinum under 2015 Inte illa
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Tog platinum på Just Cause 3 inatt, blev nr. 51 varav 12 är på ps4an. Var två wingsuit challenges som höll på att knäcka mig men det gick till slut! Nu tror jag nästa spel blir AC Syndicate som jag har lite kvar på.
  • 0
Citerar Neonhasse:
Tog platinum på Just Cause 3 inatt, blev nr. 51 varav 12 är på ps4an. Var två wingsuit challenges som höll på att knäcka mig men det gick till slut! Nu tror jag nästa spel blir AC Syndicate som jag har lite kvar på.


Hur lång tid tog det?
Har det liggandes hemma, men har precis klarat Fallout 4, så nu blir det The Order 1886.
Känns som en snabb platinum innan jag orkar sätta igång med Just Cause 3.
  • 0
Jag har Platinum till BF4, den var enkel faktiskt.

Tillagt 2016-01-07 22:36:
En kompis tog Platinum till COD World at war den var omöjligt för mig, jag gav upp

Tillagt 2016-01-07 22:37:
Är snart klar med Platinum till TLOU till ps4, har bara någon trophy kvar på Tomp Raider legend.
  • 0
Citerar Nofolyx:
Citerar Neonhasse:Tog platinum på Just Cause 3 inatt, blev nr. 51 varav 12 är på ps4an. Var två wingsuit challenges som höll på att knäcka mig men det gick till slut! Nu tror jag nästa spel blir AC Syndicate som jag har lite kvar på.

Hur lång tid tog det?
Har det liggandes hemma, men har precis klarat Fallout 4, så nu blir det The Order 1886.
Känns som en snabb platinum innan jag orkar sätta igång med Just Cause 3.


Allt som allt tog det nog 30-35 timmar där säkert 10-15 timmar gick till challenges och clean up.
  • 0
Zip zero nada noll. Har inte tålamod nog att nöta alla trophies i ett spel. Spelar igenom det och går vidare till nästa. Blir någon omspelning då och då samt att man plockar några trophies längst vägen - men inga platinum än så länge.
  • 0
Citerar El1min4tor:
Zip zero nada noll. Har inte tålamod nog att nöta alla trophies i ett spel. Spelar igenom det och går vidare till nästa. Blir någon omspelning då och då samt att man plockar några trophies längst vägen - men inga platinum än så länge.


Samma här. Är det alltför ointressanta troféer så struntar jag helt enkelt i dem.
Däremot är jag olidligt nära på ett antal spel, där jag bara behöver klara en utmaning som låser upp resterande troféer.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Platinum nr 7: Dragon Age Inquisition
  • 0
Har inte hållit på med trophies särskilt llänge, men har 8 so far!
  • 0
Platinum #52 igår iom Tales from the Borderlands. Oerhört enkel platinum och ett väldigt kul spel, speciellt om man spelat Borderlandsspelen.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!