Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hur många Platinum trophies har du?


Nr 58, F1 2013
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Noll.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Straholic:
Noll.


Tråkigt att läsa men det beror på om man verkligen ge allt för att få platinum, eller om man bara spela typ storyn, sen inget mer..
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Citerar cooltedan:
Tråkigt att läsa men det beror på om man verkligen ge allt för att få platinum, eller om man bara spela typ storyn, sen inget mer..


Heh, har för tillfället 424 trophies och jag är ingen trophy-hunter så det är nog mest därför. Men jag kanske borde bli en?
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
61 Platinums har det blivit under åren och den senaste var GTA V på PS4.
Gillar konceptet med digitala belöningen och ett ordentligt avstamp att man kört allt i spelet och lagt på tok för mycket tid på spelet. När platinumen plingar till då vet man att det är dags att aldrig stoppa i skivan igen.
  • 0
Jag har över 600 achievements på Steam C:
be together, not the same
  • 0
Citerar Straholic:
Citerar cooltedan:Tråkigt att läsa men det beror på om man verkligen ge allt för att få platinum, eller om man bara spela typ storyn, sen inget mer..

Heh, har för tillfället 424 trophies och jag är ingen trophy-hunter så det är nog mest därför. Men jag kanske borde bli en?


Kul om du börja, det är aldrig för sent.

Jag vet en som spelade i 1 år innan han började samla, och året efter fick han runt 40st.
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Citerar cooltedan:
Citerar Straholic:Noll.

Tråkigt att läsa men det beror på om man verkligen ge allt för att få platinum, eller om man bara spela typ storyn, sen inget mer..


Så sant. Är inne på min femte snart, vilket blir Wolfeinstein New Order.

Metro 2033 Redux

Metro Last light Redux

Saints Row IV Re-elected

Soundshapes - Denna var paaaainn in the ass på death mode men samtidigt en sjukt värd Platinum. Innehåller bara silver trophies. Så folk som inte har någon platinum och vill spela något fair, kör på detta
  • 0
Har än så länge bara en Platinum och det är för inFamous: Second Son. Har inte orkar jaga fler sen. Fortfarande för förtjust i achievements för att bry mig :/
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Kul att det första jag nånsin skriver på Gamereactor är troférelaterat...
Iaf så har jag 4347 troféer varav 64 stycken är platinum Den 65 lär bli Kingdom Hearts 2 (men först ska jag spela igenom Kingdom Hearts - Chain of Memories)
  • 0
Citerar tidus89:
Kul att det första jag nånsin skriver på Gamereactor är troférelaterat...
Iaf så har jag 4347 troféer varav 64 stycken är platinum Den 65 lär bli Kingdom Hearts 2 (men först ska jag spela igenom Kingdom Hearts - Chain of Memories)


Va kul! Hoppas ni få skriva på fler ställen

Just nu fick jag plat nr 59 RAGE

Nr 60 ska bli F1 2014, och då blir det även en milstolpe
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Kul att läsa att det inte bara är jag som gillar att jaga trophies när jag skrev i denna tråd för första gången hade jag 2 platinum nu har jag 26 den 27e kommer nog att bli Dead Space eller Mafia 2
  • 0
Citerar cooltedan:
Va kul! Hoppas ni få skriva på fler ställen

Just nu fick jag plat nr 59 RAGE

Nr 60 ska bli F1 2014, och då blir det även en milstolpe


Ja RAGE har jag, var en ganska rolig platinum ändå...men har hört att collectibles-troféer kan bugga ganska rejält...
Vilken är den svåraste platinum du tagit?
  • 0
På min PS3 tog jag ungefär 9 Platinum och just nu har ja 0 på PS4 kontot, ja jag skapade ett nytt konto specifikt för PS4an så jag inte blandar in PS3 Trophys på PS4an. Det skulle innebära dubbelettor om jag skaffar en remaster på ett äldre spel.
  • 0
Citerar tidus89:
Vilken är den svåraste platinum du tagit?


Jadu. GT5 är ju ett av de jobbigaste.. Sen har både Motorstorm: Pacific Rift och Kane & Lynch 2 otroligt sega servrar och var ett helvete att boosta.. Motorstorm PR har stängt online-delen nu...

ja, ni kan kolla själva http://psnprofiles.com/Cooltedan/log?order=rarity&type=platinum&
dir=asc&p=1
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
6
Final Fantasy XIII-2
Mass Effect 2
Mass Effect 3
Far Cry 3
Far Cry 4
Lego: Jurassic World
  • 0
nån som har till bf4? måste vara riktigt jobbig att ta.?
själv har jag 0.
  • 0
Tjena,
I dagsläget har jag 4 158 trophies varav 49 platinums. Har stått och stampat på 49 nu ett tag vilket är lite retligt. Är så nära i Rocket League men det är ju så tråkigt att köra en miljard miles med ett par däck och få alla prylar som är de enda jag har kvar. Finns ju roligare spel att spela än att bara sitta och nöta i exhibition mode.
Har även Death Mode kvar på Sound Shapes men jag vettefan om jag kommer att klara det.
Vet inte riktigt vilken som har varit svårast att ta, kommer ihåg att jag hade en del problem i vissa områden i Uncharted på svåraste nivån men de flesta har kommit med lite nötande. Jag är själv ganska nöjd med platinums i Fallout 3, Just Cause 2 och Borderlands. Inte för att de var så speciellt svåra men de tog en hel del tid så det var skönt när det dingade till med en Platinum.
  • 0
Det var en trevlig läsning av dig .... Jag kollade in din PSN-profil och ser följande spel ni borde kunna ta platinum ganska lätt...

1. Tomb Raider: Underworld
2. Burnout Paradise
3. LBP
4. LBP2
5. Spec Ops: The Line ( Mycket bra spel desutom)
----------

sen har jag själv inte spelat följande men har hört att dessa ska vara lätta:

God of war, Jak, watch dog, heavy rain

"Happy hunting"
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
89

Har ett gäng att plocka som samlat damm ett tag där det saknas någon enstaka "Finish on hard" och dylikt. Såna är roligare att plocka senare, blir så forcerat att ge sig på det direkt när man klarat ett spel, roligare att vänta så spelet känns roligt att spela igen.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Tog mig själv i kragen och tog Platinum i Rocket League i helgen, blev Platinum nr 50. Skön milstolpe.
  • 0
Jag har faktiskt inte en enda!
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Fler än din mamma
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Har haft uppehåll i 100 år typ, 26 Platinums, men är rejält sugen på att platta Kingdom Hearts och MGS4 (innan jag kör igång med femman).
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Plingade nyss in min 60:e platinum.

F1 2014! Detta var min 8e detta året och totalt har jag nu 25 platinum som är racing-spel Ska börja på Saints row 3 imorn!
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!