Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Nintendo Wii - Officiell tråd


(FORCEN) Jag bokade på spelbörsen, för det kostade ju 300 kr att boka på eb!
Lämnat GR.
  • 0
Detta kanske ni skrivit om tidigare i tråden (orkar inte läsa heeela), men när tänker ni som gillar releaser ställa er i "kö" vid butiken? Kruxet som jag själv ser det är att det är mitt i vintern. När exempelvis Zelda Windwaker släpptes var det den sommar (2:a maj va?) och hyfsat väder. Att stå länge och vänta på Wii kan bli kallt, men med en termos varm dryck, vantar och andra varma kläder kan det nog bli okej!

Själv hoppas jag på midnattsöppet och att jag hinner med nattbussen hem efteråt. Annars blir det till att sitta på McDonalds till 3 då de stänger och sedan vandra omkring tills morgonbussarna börjar gå och roligare kan man ju ha med en Wii!
How can I be an angel, I've got no wings at all.
  • 0
Nintendo har gått ut och sagt att Wii kontrollen inte påverkas av solljus
Ännu ett i raden av felaktiga elakartade rykten som motbevissas

http://www.gametrailers.com/viewnews.php?id=3689
gaming 8 days a week
  • 0
Längtar till Wii
  • 0
När hade Webhallen egentligen tänkt att börja ta emot förhandsbokningar på Wii?
  • 0
  • Jedi
  • Jedi
"Nintendo har gått ut och sagt att Wii kontrollen inte påverkas av solljus
Ännu ett i raden av felaktiga elakartade rykten som motbevissas"

Varför skulle den påverkas av solljus? Men är bara dum om man tror att den skulle det...
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
  • 0
  • Too
  • Too
Citerar barcelona_:
När hade Webhallen egentligen tänkt att börja ta emot förhandsbokningar på Wii?

Jag har ingen aning. Snart förmodligen. De förlorar ju kunder på att vänta på så länge

<quote author="Jedi">"Nintendo har gått ut och sagt att Wii kontrollen inte påverkas av solljus
Ännu ett i raden av felaktiga elakartade rykten som motbevissas"
Varför skulle den påverkas av solljus? Men är bara dum om man tror att den skulle det...</quote>

Bra att den inte påverkas av solljus, och jag vet inte heller varför den skulle göra det. MEN! Jag tycker att du är lite orättvis när du säger att man är du om man tror det. För det skulle ha kunnat vara så.

EDIT: Äh, vafan. Går det inte att citera två pers eller?
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
Citerar Leon_S_Kennedy:
Jag bokade på spelbörsen, för det kostade ju 300 kr att boka på eb!


Hmm tror det bara är så kallad depositionskostnad, så var det på GAME där jag bokade i alla fall. Du får alltså "tillbaka" 300 kr när du hämtar "produkten"..
  • 0
  • Jedi
  • Jedi
Jag tror man måste ge 300 kr på alla ställen man förhands bokar på...
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
  • 0
Så alla trådar fick vara kvar i 2.0?
Det var ju bra. Antar jag.

Ska iaf. köpa Wii den 8:e december oavsett vad alla rykten säger.
Eller senare, beroende på eventuella "barnsjukdomar".

PS: Man kan förhandsboka gratis på GAME. Man måste dock betala fullt pris när den släpps förstås. (Men duh...)
There's no place like ::1
  • 0
Nu funkar internet igen! Dock surfar jag med linux och det suger.

Som jag trodde, jag tycker bettre om gamla GR en 2.0

...Kan inte anvenda svenska bokstever
Det måste vara jobbigt att sova, man är ju så trött när man vaknar
  • 0
  • Too
  • Too
Haha! Nu har jag äntligen börjat fatta 2.0 och jag har lagt in lite vänner (många saknas, känner ni er glömda så säg till) och spelen tog ju en helvetes tid. Asså alla som man har och som man vill ha.

Jaja, jag har som sagt inte bokat Wii än utan väntar troget på Webhallen.
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
tyvärr (Jedi) nepp det behöver man ej, inte på spelbörsen i falun ialla fall!
Lämnat GR.
  • 0
På Game i stockholm måste man det

Nyheter!

Lite nya filmer på Super Monkey Ball!
http://media.wii.ign.com/media/824/824977/vids_1.html

Nya på CoD 3
http://media.wii.ign.com/media/815/815492/imgs_1.html

Nytt om Tony Hawks: DJ
http://wii.ign.com/articles/738/738043p1.html

Producenten av Elebits skriver?!
http://wii.ign.com/articles/737/737553p1.html

Händerna på Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2
http://wii.ign.com/articles/738/738257p1.html
  • 0
  • Jedi
  • Jedi
och på Game i täby så måste man det...
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
  • 0
hehe...roligt för er då
Lämnat GR.
  • 0
Jamen grejen är ju att du får tillbaka pemgarna när du hämtar din Wii.....
  • 0
  • Too
  • Too
<quote author="Thomato">Nya på CoD 3
http://media.wii.ign.com/media/815/815492/imgs_1.html </quote></a>

Dom kom ju upp på IGN för en vecka sen, men det är bra att du postar dem igen så att folk som missade då, kan se dem nu.

EDIT: Citat-funktionen är skit.
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
Hmm, första inlägget på 2.0 då.
Aja, det blir inte någon Wii-waka framför Game för mig i alla fall.
Först och främst för att det är skola, och sen att det måste nog vara höjden av nördighet... i min stad, Hudiksvall iaf... nog räcker konsolerna alltid!
Life is Soon.
  • 0
  • Too
  • Too
Apollon: Du har den grymmaste avataren fan! Hahahah!
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
CoD 3-bilderna ser minst sagt blandade ut.
...men jag tror absolut att det blir ett av de snyggaste releasespelen till Wii, när man får se det i rörelse alltså.
Dock kommer jag förmodligen inte köpa det, men om jag nu köper det så blir det förmodligen till 360.
  • 0
Too:
Hehe, är det bra eller dåligt?
Life is Soon.
  • 0
Templarpaladin har den bästa avataren
fock the noobs and the modds !!!!!
  • 0
Forumet är ju helt fuckat i min mening. Men det är offtopic, läs mera i "Vad tycker du om..."-tråden.

zimpa_link - Yeah, Linux är blä.

veronica83 - Hej och välkommen. Coolt med en vuxen gamer-girl på forumet fan. För att svara på din fråga så har jag nämnt det ett par gånger men iaf.

Jag jobbar nu, praktik med lön. Gå inte i skolan längre. Men då uppstår ju problemet hur jag ska köpa Wii på premiären. Jag vill så gärna stå i kö innan dom öppnar. Så gamer-mysigt. Har alldrig gjort det så hoppas på att Wii bli min första gång.

Men som sagt så jobbar jag, om inte med detta som nu så med nått annat. Och jag vet heller inte när affären (Game) öppnar då heller. Är det vanliga tider så får jag troligen köpa Wii efter jobbet. Men har dom nattöppet så underlättar det troligen.

Jag menar jag skulle lätt skolka men man vill ju inte skita i jobbet precis. Kanske ska jag leka sjuk men då kommer ju problemet med att om mamma märker en komma hem med en kartong under armen och bha.... eeeh. Det är medecin?

Vill vill jag ju iaf. Men hur det blir vet jag inte än.

Jedi - Man är inte dum om man skulle tro att florencerat ljus påverkar kontrollen eller/och sensorbaren. Eftersom i en tidig intervju i del 3 av Iwatas snack så säger dom att just detta var ett problem. Men nu är det fixat. Gött.
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Stackars Murdoc fick aldrig äran att starta en ny Wii tråd xD
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!