Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

damn, you move fast. jag har bara två hundar. slösar för mycket tid på mahjong smh

In reply to: @Mr Smiley

Ishin är årets spel. Lock it in.

you CAN pet the dog

Garçon means boy.

In reply to: @yonobi

jag har bara två hundar

Indecent exposure is fun.

*skickar 10000 presenter till Ridley*

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

he's everywhere 

Garçon means boy.

vote for pedro

Touché

Idag såg jag Magnus Bétner och Henrik Nyblom

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11

GE MIG!!!! 。゜(`Д´)゜。

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

Såg att friscus blivit bannad tillslut. Bara väntade på det.

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11

In reply to: @Siegfried

Såg att friscus blivit bannad tillslut. Bara väntade på det.

Och SaVanT, vilken shocker asså.

No I am Not AI generated 

Garçon means boy.

Själv hemma idag till klockan 3, ska spela hela dagen 😁

In reply to: @Mr Clint

*skickar 10000 presenter till Ridley*

varenda en innehåller spindlar btw!!!

varenda en innehåller spindlar btw!!!

plot twist: snel spidl

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

3DS is the shit. 😁

In reply to: @Ridley

snel spidl

that's me! :3

In reply to: @Siegfried

3DS is the shit. 😁

Spelar du på alla samtidigt?

Borde gå, man behöver ju 3 händer för att spela N64 😮

https://www.destructoid.com/capcom-spotliight-live-stream-resident-evil-4-exoprimal/

hype! :3

100% accurate, dock skulle jag ändra Sun Ce till gigachad-memet. :3

Installerar Cod Vanguard på Xbox SX, tar flera tillar 😑

det här är ​​​​​​utan tvekan Mr Smiley

Garçon means boy.

jag vill inte plugga nå mera

jag vill bara lyssna på royco cup of soup på repeat :3

royco cup of soup

Den läckreste soup, soup in en kopp! Dat is Royco cupasooooup! Klassiker.

http://www.youtube.com/watch?v=8eq2-WH7WoE

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

In reply to: @Ridley

Den läckreste soup, soup in en kopp! Dat is Royco cupasooooup! Klassiker.

x'''3

varför creepar han på någon som bajjar dock? B'3

Tillagt 2023-03-06 01:28:

I did it! :0

Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00