Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Citerar Ridley:
Har Clint hittat till MNC?? :o


Jag har ju vart här sen förstasidan.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Fan nu missade jag början av den nya MNC-tråden!
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar Spion:
Haha, the horror. Jävla Mickis. Och jävla no-fun-allowed-daniel.


Mickis pratade i alla fall lite sen med Daniel, om hennes livsåskådning n stuff. Hon lät som en trevlig tjej, hade lätt gått på Coldplay-date med henne. Daniel var ju lite...egen. Hittade honom på fb btw, stalkervarning ahueahue.
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Citerar Valerin:
Ger du folk tårta på din födelsedag?


Good guy Colabaronen.

Grattis förresten! Till Cola. Inte Valerin. Om inte han också fyller år. I så fall, grattis Valerin!
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Valerin:
Ger du folk tårta på din födelsedag?


Bara exklusiva GR-medlemmar får tårta i sin brevlåda. Jag kan däremot inte lova att tårtan ser perfekt ut.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Det.. finns en anledning till det.

GarageBand! whoooooooo

Citerar Zenith_J_Coke:
Hohoho :3 Alltid något, eh?

Ja. ;3


Citerar Mr Clint:
Jag har ju vart här sen förstasidan.

Pfft.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Grattis förresten! Till Cola. Inte Valerin. Om inte han också fyller år. I så fall, grattis Valerin!


Tack. :>
hånobing
  • 0
Citerar Ridley:
GarageBand! whoooooooo

Typ :3
Fast minus whooooo-delen. :'3
Heinz Ketchup
  • 0
Grattis, Cola!
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Jah, for the lulz. Fast WIP. :3

https://dl.dropbox.com/u/3381771/WoopWIP.mp3


Början låter lite som Profondo Rosso av Goblin.

http://www.youtube.com/watch?v=ggxm8aO-uU8
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Spion:
Haha, ja, du skulle tagit ett flyg direkt på morgonen till STADEN.


Kostade så jävla mycket bara. 2,5k tur och retur. Det gick dock en buss 07:30 men jag kände att...näe.
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Citerar moviefreak:
Grattis, Cola!


Danke, moviefreak!
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Ridley:
Pfft.


Åhåhå. Vart tog du vägen då? ;3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Mr Clint, det kanske bara är jag, men den där Goblin-låten får mig också att tänka lite på Phideaux :3 (stavning?)
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Mr Clint, det kanske bara är jag, men den där Goblin-låten får mig också att tänka lite på Phideaux :3 (stavning?)


Vad är det exakt? :3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Sådär, Profondo Rosso köpt på iTunes. :3

Tillagt 2012-08-31 00:13:
Citerar Mr Clint:
Vad är det exakt? :3


http://www.youtube.com/watch?v=C5fWT5sckEE

Inte samma melodi eller så, men stilen :3 lite iaf
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Spion:
Det var rätt dyrt.


Ja, som fan.

För framtiden:

Tror du det är möjligt att dra till Umeå Airport typ 2 timmar innan avgång och be om en plats för en billig penning om planet inte är fullbokat?

Citerar Spion:
På tal om Mickis så är hon online nu.


Oh damn........
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Citerar Spion:
Tveksamt, brukar ju vara rätt dyrt ju närmare avgång det är, men det borde gå att kolla upp.


Fast om man frågar på förhand lär de ju säga "nej, det går inte". Tänkte mer att de knappast förlorar pengar på att sälja en billig biljett till mig. Sätet hade ju annars varit tomt.
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Om man skulle börja spela L4D2 igen.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Varför heter den Midnight Club X och inte Midnight Club 10? Kan detta vara den sista tråden som skapas?
  • 0
Missade första sidan. Fan.
  • 0
Citerar Lihtenem:
Tänkte mer att de knappast förlorar pengar på att sälja en billig biljett till mig. Sätet hade ju annars varit tomt.


Eller så tänker de att eftersom du är ute i sista sekunden är du desperat och billig att betala typ vad som helst för en biljett :3
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Inte samma melodi eller så, men stilen :3 lite iaf


O_____________________________________________________o

Jävlar vilken tuff låt.

Känns som jag, Jocke och Ridley börjar bli elektroniska trion.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Aaandy:
Missade första sidan. Fan.


*piluttar* :3
Heinz Ketchup
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!