Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Styrketräning

Hantelrodd ikväll tre set på 72.5 kg ca 8-10 reps. Bra tryck! 🏋🏻 

Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0

In reply to: @Krysslåda

Hur går det annars med armhävningarna

Jag kom av mig lite. Är så trött nu för tiden och så har jag haft ont. Men det är ett tufft schema och jag kommer att fortsätta ett pass i taget.

Löpningen går sådär. Har väl mycket att skylla på. Länge till nästa lopp med så ingen fara. Behöver få till långpass, tröskel och de allra snabbaste passen. 

Sugen på att köra 6x1km på tiden jag siktar på 5 km på. Tufft men bra pass. Sen kan man minska på vilan om det är lätt. 

• 0

Viktnedgången har kommit av sig för mig också. Tredje året i rad som jag faller på mållinjen. Har lovat mig själv att hålla vikten den här gången däremot.

Väger stax över 102 kg.

Förkylningen har tagit om men nästa vecka kanske jag kan jogga igen.

Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0

Ah, ta en dag i taget och gör bra val när du handlar. 

Löpningen har varit rätt dålig i veckan. Två okej pass, avslutade med 16 km i bra tempo. Jag är ganska motiverad däremot. Borde köra lite styrka men köper nog gymkort över vintern från och med nu så får jag gjort några övningar.

Mer tröskel, fler snabba pass och ett långpass i veckan. 

• 0

Verkligen en nedåtgående trend för min träning/Fitness nu. Sömnbristen tar ut sin rätt. Jag behöver nog ett program och kanske också tränare. 

Men jag är ju inte skadad så det är positivt. Jag har höga ambitioner för helgens löpning. Gymkort blir också positivt när jag kommer igång där. För mina lata bekväma dagar. 

• 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!