DanskNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Krysslåda 2024-03-21 23:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pull ups igår på 107 kg kv samt 20 kg extravikt och 10 repetitioner som bäst. Idag hopprep 6 set på 5 minuter vardera. Väntar på att isen ska smälta bort helt på gångvägarna och temperaturen ökar lite grann till, innan jag ger mig ut och springer. Har svårt att motivera mig att springa under vinterhalvåret men om någon vecka bör det vara OK efter mina kriterier.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-23 00:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkpress med hantlar ikväll, 10 reps på 52,5 kgs-hantlarna. Imorgon blir det hopprep igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-23 23:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Känner mig jäkla snabb nu. Sköna nya skor! Väldigt sugen på PB typ på 5 km. Like Comment Share 1 Krysslåda 2024-03-24 21:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd igårkväll. 10 reps på 130 kg som bäst. Idag vilar jag.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Krysslåda 2024-03-26 00:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hopprep ikväll 6 set, 5 minuter. Nu får snön smälta bort tycker jag...Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-26 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hopprep 6 set på 5 minuter även ikväll. Imorgon kör jag kettlebell-svingar 500 stycken.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-28 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Latsdrag igår med en 10:a på 120 kg som bäst. Kör kettlebell swings, 500 reps idag istället.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-30 22:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dips igår 154 kg inklusive kv på 107 kg, 9 reps. Idag äter jag munkar 🍩 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-03 14:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprungit 432 km i år. Jag har fuskat med kosten hela påsken men väger ändå under 75 idag. Vilodag idag. Bra för knäna. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-03 22:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har fortfarande inte satt igång med löpningen. Vädret verkar bli vårigt nästa vecka och då kör jag förhoppningsvis igång. Har svårt att motivera mig att inte springa under vintern. Dels pga vädret i sig men också för att jag känner mig lite som en stoppad korv som lufsar runt i snömodden, med min kroppsvikt. Står sedan länge kvar på ca 106 kg. Målet är, som jag nämnt flera gånger förrut, tvåsiffrigt till midsommar men kanske lite för optimistiskt nu när jag sätter igång så sent. Tränar pull ups ikväll. Gjorde precis en 10:a på ca 127 kg inkl kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-06 22:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kettlebell-press ikväll. 10 reps på 32 kgs. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-11 00:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd ikväll. En något för tung 9:a på 122,5 kg. Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-13 19:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-press ikväll, en 8:a på 36 kg som bäst. Hopprep igår, 30 minuter.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-16 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pull ups neutralt grepp 107 kg kv plus 24 kg kettlebell, 10 repsJag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-17 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spinning 40 minuter idag. 🚴🏻♂️ Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-19 18:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkpress med hantlar 52,5 kg, 10 reps igår. Idag 500 kettlebell-svingar.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 11:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PB på 5 km på ett tröskelpass. Milen kommer att gå bra i sommar! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-20 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 👍 500 kettlebell-svingar idag också! Våren verkar låta vänta på sig så då funderar jag på att köra en månad med 10000 svingar. Körde 24 kg förra gången och det blev för grisigt så ska testa 20 kg denna gång. Spontant kändes det bättre.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår! Härligt! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Krysslåda 2024-03-23 00:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkpress med hantlar ikväll, 10 reps på 52,5 kgs-hantlarna. Imorgon blir det hopprep igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-23 23:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Känner mig jäkla snabb nu. Sköna nya skor! Väldigt sugen på PB typ på 5 km. Like Comment Share 1 Krysslåda 2024-03-24 21:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd igårkväll. 10 reps på 130 kg som bäst. Idag vilar jag.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Krysslåda 2024-03-26 00:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hopprep ikväll 6 set, 5 minuter. Nu får snön smälta bort tycker jag...Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-26 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hopprep 6 set på 5 minuter även ikväll. Imorgon kör jag kettlebell-svingar 500 stycken.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-28 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Latsdrag igår med en 10:a på 120 kg som bäst. Kör kettlebell swings, 500 reps idag istället.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-30 22:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dips igår 154 kg inklusive kv på 107 kg, 9 reps. Idag äter jag munkar 🍩 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-03 14:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprungit 432 km i år. Jag har fuskat med kosten hela påsken men väger ändå under 75 idag. Vilodag idag. Bra för knäna. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-03 22:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har fortfarande inte satt igång med löpningen. Vädret verkar bli vårigt nästa vecka och då kör jag förhoppningsvis igång. Har svårt att motivera mig att inte springa under vintern. Dels pga vädret i sig men också för att jag känner mig lite som en stoppad korv som lufsar runt i snömodden, med min kroppsvikt. Står sedan länge kvar på ca 106 kg. Målet är, som jag nämnt flera gånger förrut, tvåsiffrigt till midsommar men kanske lite för optimistiskt nu när jag sätter igång så sent. Tränar pull ups ikväll. Gjorde precis en 10:a på ca 127 kg inkl kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-06 22:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kettlebell-press ikväll. 10 reps på 32 kgs. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-11 00:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd ikväll. En något för tung 9:a på 122,5 kg. Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-13 19:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-press ikväll, en 8:a på 36 kg som bäst. Hopprep igår, 30 minuter.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-16 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pull ups neutralt grepp 107 kg kv plus 24 kg kettlebell, 10 repsJag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-17 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spinning 40 minuter idag. 🚴🏻♂️ Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-19 18:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkpress med hantlar 52,5 kg, 10 reps igår. Idag 500 kettlebell-svingar.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 11:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PB på 5 km på ett tröskelpass. Milen kommer att gå bra i sommar! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-20 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 👍 500 kettlebell-svingar idag också! Våren verkar låta vänta på sig så då funderar jag på att köra en månad med 10000 svingar. Körde 24 kg förra gången och det blev för grisigt så ska testa 20 kg denna gång. Spontant kändes det bättre.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår! Härligt! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Ribcage 2024-03-23 23:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Känner mig jäkla snabb nu. Sköna nya skor! Väldigt sugen på PB typ på 5 km. Like Comment Share 1 Krysslåda 2024-03-24 21:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd igårkväll. 10 reps på 130 kg som bäst. Idag vilar jag.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Krysslåda 2024-03-26 00:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hopprep ikväll 6 set, 5 minuter. Nu får snön smälta bort tycker jag...Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-26 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hopprep 6 set på 5 minuter även ikväll. Imorgon kör jag kettlebell-svingar 500 stycken.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-28 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Latsdrag igår med en 10:a på 120 kg som bäst. Kör kettlebell swings, 500 reps idag istället.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-30 22:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dips igår 154 kg inklusive kv på 107 kg, 9 reps. Idag äter jag munkar 🍩 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-03 14:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprungit 432 km i år. Jag har fuskat med kosten hela påsken men väger ändå under 75 idag. Vilodag idag. Bra för knäna. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-03 22:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har fortfarande inte satt igång med löpningen. Vädret verkar bli vårigt nästa vecka och då kör jag förhoppningsvis igång. Har svårt att motivera mig att inte springa under vintern. Dels pga vädret i sig men också för att jag känner mig lite som en stoppad korv som lufsar runt i snömodden, med min kroppsvikt. Står sedan länge kvar på ca 106 kg. Målet är, som jag nämnt flera gånger förrut, tvåsiffrigt till midsommar men kanske lite för optimistiskt nu när jag sätter igång så sent. Tränar pull ups ikväll. Gjorde precis en 10:a på ca 127 kg inkl kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-06 22:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kettlebell-press ikväll. 10 reps på 32 kgs. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-11 00:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd ikväll. En något för tung 9:a på 122,5 kg. Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-13 19:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-press ikväll, en 8:a på 36 kg som bäst. Hopprep igår, 30 minuter.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-16 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pull ups neutralt grepp 107 kg kv plus 24 kg kettlebell, 10 repsJag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-17 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spinning 40 minuter idag. 🚴🏻♂️ Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-19 18:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkpress med hantlar 52,5 kg, 10 reps igår. Idag 500 kettlebell-svingar.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 11:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PB på 5 km på ett tröskelpass. Milen kommer att gå bra i sommar! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-20 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 👍 500 kettlebell-svingar idag också! Våren verkar låta vänta på sig så då funderar jag på att köra en månad med 10000 svingar. Körde 24 kg förra gången och det blev för grisigt så ska testa 20 kg denna gång. Spontant kändes det bättre.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår! Härligt! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Krysslåda 2024-03-24 21:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd igårkväll. 10 reps på 130 kg som bäst. Idag vilar jag.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Krysslåda 2024-03-26 00:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hopprep ikväll 6 set, 5 minuter. Nu får snön smälta bort tycker jag...Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-26 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hopprep 6 set på 5 minuter även ikväll. Imorgon kör jag kettlebell-svingar 500 stycken.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-28 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Latsdrag igår med en 10:a på 120 kg som bäst. Kör kettlebell swings, 500 reps idag istället.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-30 22:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dips igår 154 kg inklusive kv på 107 kg, 9 reps. Idag äter jag munkar 🍩 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-03 14:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprungit 432 km i år. Jag har fuskat med kosten hela påsken men väger ändå under 75 idag. Vilodag idag. Bra för knäna. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-03 22:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har fortfarande inte satt igång med löpningen. Vädret verkar bli vårigt nästa vecka och då kör jag förhoppningsvis igång. Har svårt att motivera mig att inte springa under vintern. Dels pga vädret i sig men också för att jag känner mig lite som en stoppad korv som lufsar runt i snömodden, med min kroppsvikt. Står sedan länge kvar på ca 106 kg. Målet är, som jag nämnt flera gånger förrut, tvåsiffrigt till midsommar men kanske lite för optimistiskt nu när jag sätter igång så sent. Tränar pull ups ikväll. Gjorde precis en 10:a på ca 127 kg inkl kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-06 22:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kettlebell-press ikväll. 10 reps på 32 kgs. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-11 00:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd ikväll. En något för tung 9:a på 122,5 kg. Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-13 19:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-press ikväll, en 8:a på 36 kg som bäst. Hopprep igår, 30 minuter.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-16 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pull ups neutralt grepp 107 kg kv plus 24 kg kettlebell, 10 repsJag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-17 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spinning 40 minuter idag. 🚴🏻♂️ Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-19 18:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkpress med hantlar 52,5 kg, 10 reps igår. Idag 500 kettlebell-svingar.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 11:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PB på 5 km på ett tröskelpass. Milen kommer att gå bra i sommar! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-20 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 👍 500 kettlebell-svingar idag också! Våren verkar låta vänta på sig så då funderar jag på att köra en månad med 10000 svingar. Körde 24 kg förra gången och det blev för grisigt så ska testa 20 kg denna gång. Spontant kändes det bättre.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår! Härligt! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Krysslåda 2024-03-26 00:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hopprep ikväll 6 set, 5 minuter. Nu får snön smälta bort tycker jag...Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-26 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hopprep 6 set på 5 minuter även ikväll. Imorgon kör jag kettlebell-svingar 500 stycken.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-28 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Latsdrag igår med en 10:a på 120 kg som bäst. Kör kettlebell swings, 500 reps idag istället.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-30 22:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dips igår 154 kg inklusive kv på 107 kg, 9 reps. Idag äter jag munkar 🍩 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-03 14:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprungit 432 km i år. Jag har fuskat med kosten hela påsken men väger ändå under 75 idag. Vilodag idag. Bra för knäna. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-03 22:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har fortfarande inte satt igång med löpningen. Vädret verkar bli vårigt nästa vecka och då kör jag förhoppningsvis igång. Har svårt att motivera mig att inte springa under vintern. Dels pga vädret i sig men också för att jag känner mig lite som en stoppad korv som lufsar runt i snömodden, med min kroppsvikt. Står sedan länge kvar på ca 106 kg. Målet är, som jag nämnt flera gånger förrut, tvåsiffrigt till midsommar men kanske lite för optimistiskt nu när jag sätter igång så sent. Tränar pull ups ikväll. Gjorde precis en 10:a på ca 127 kg inkl kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-06 22:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kettlebell-press ikväll. 10 reps på 32 kgs. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-11 00:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd ikväll. En något för tung 9:a på 122,5 kg. Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-13 19:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-press ikväll, en 8:a på 36 kg som bäst. Hopprep igår, 30 minuter.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-16 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pull ups neutralt grepp 107 kg kv plus 24 kg kettlebell, 10 repsJag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-17 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spinning 40 minuter idag. 🚴🏻♂️ Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-19 18:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkpress med hantlar 52,5 kg, 10 reps igår. Idag 500 kettlebell-svingar.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 11:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PB på 5 km på ett tröskelpass. Milen kommer att gå bra i sommar! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-20 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 👍 500 kettlebell-svingar idag också! Våren verkar låta vänta på sig så då funderar jag på att köra en månad med 10000 svingar. Körde 24 kg förra gången och det blev för grisigt så ska testa 20 kg denna gång. Spontant kändes det bättre.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår! Härligt! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Krysslåda 2024-03-26 23:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hopprep 6 set på 5 minuter även ikväll. Imorgon kör jag kettlebell-svingar 500 stycken.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-28 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Latsdrag igår med en 10:a på 120 kg som bäst. Kör kettlebell swings, 500 reps idag istället.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-30 22:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dips igår 154 kg inklusive kv på 107 kg, 9 reps. Idag äter jag munkar 🍩 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-03 14:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprungit 432 km i år. Jag har fuskat med kosten hela påsken men väger ändå under 75 idag. Vilodag idag. Bra för knäna. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-03 22:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har fortfarande inte satt igång med löpningen. Vädret verkar bli vårigt nästa vecka och då kör jag förhoppningsvis igång. Har svårt att motivera mig att inte springa under vintern. Dels pga vädret i sig men också för att jag känner mig lite som en stoppad korv som lufsar runt i snömodden, med min kroppsvikt. Står sedan länge kvar på ca 106 kg. Målet är, som jag nämnt flera gånger förrut, tvåsiffrigt till midsommar men kanske lite för optimistiskt nu när jag sätter igång så sent. Tränar pull ups ikväll. Gjorde precis en 10:a på ca 127 kg inkl kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-06 22:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kettlebell-press ikväll. 10 reps på 32 kgs. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-11 00:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd ikväll. En något för tung 9:a på 122,5 kg. Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-13 19:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-press ikväll, en 8:a på 36 kg som bäst. Hopprep igår, 30 minuter.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-16 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pull ups neutralt grepp 107 kg kv plus 24 kg kettlebell, 10 repsJag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-17 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spinning 40 minuter idag. 🚴🏻♂️ Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-19 18:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkpress med hantlar 52,5 kg, 10 reps igår. Idag 500 kettlebell-svingar.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 11:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PB på 5 km på ett tröskelpass. Milen kommer att gå bra i sommar! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-20 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 👍 500 kettlebell-svingar idag också! Våren verkar låta vänta på sig så då funderar jag på att köra en månad med 10000 svingar. Körde 24 kg förra gången och det blev för grisigt så ska testa 20 kg denna gång. Spontant kändes det bättre.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår! Härligt! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Krysslåda 2024-03-28 15:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Latsdrag igår med en 10:a på 120 kg som bäst. Kör kettlebell swings, 500 reps idag istället.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-30 22:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dips igår 154 kg inklusive kv på 107 kg, 9 reps. Idag äter jag munkar 🍩 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-03 14:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprungit 432 km i år. Jag har fuskat med kosten hela påsken men väger ändå under 75 idag. Vilodag idag. Bra för knäna. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-03 22:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har fortfarande inte satt igång med löpningen. Vädret verkar bli vårigt nästa vecka och då kör jag förhoppningsvis igång. Har svårt att motivera mig att inte springa under vintern. Dels pga vädret i sig men också för att jag känner mig lite som en stoppad korv som lufsar runt i snömodden, med min kroppsvikt. Står sedan länge kvar på ca 106 kg. Målet är, som jag nämnt flera gånger förrut, tvåsiffrigt till midsommar men kanske lite för optimistiskt nu när jag sätter igång så sent. Tränar pull ups ikväll. Gjorde precis en 10:a på ca 127 kg inkl kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-06 22:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kettlebell-press ikväll. 10 reps på 32 kgs. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-11 00:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd ikväll. En något för tung 9:a på 122,5 kg. Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-13 19:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-press ikväll, en 8:a på 36 kg som bäst. Hopprep igår, 30 minuter.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-16 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pull ups neutralt grepp 107 kg kv plus 24 kg kettlebell, 10 repsJag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-17 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spinning 40 minuter idag. 🚴🏻♂️ Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-19 18:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkpress med hantlar 52,5 kg, 10 reps igår. Idag 500 kettlebell-svingar.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 11:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PB på 5 km på ett tröskelpass. Milen kommer att gå bra i sommar! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-20 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 👍 500 kettlebell-svingar idag också! Våren verkar låta vänta på sig så då funderar jag på att köra en månad med 10000 svingar. Körde 24 kg förra gången och det blev för grisigt så ska testa 20 kg denna gång. Spontant kändes det bättre.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår! Härligt! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Krysslåda 2024-03-30 22:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dips igår 154 kg inklusive kv på 107 kg, 9 reps. Idag äter jag munkar 🍩 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-03 14:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprungit 432 km i år. Jag har fuskat med kosten hela påsken men väger ändå under 75 idag. Vilodag idag. Bra för knäna. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-03 22:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har fortfarande inte satt igång med löpningen. Vädret verkar bli vårigt nästa vecka och då kör jag förhoppningsvis igång. Har svårt att motivera mig att inte springa under vintern. Dels pga vädret i sig men också för att jag känner mig lite som en stoppad korv som lufsar runt i snömodden, med min kroppsvikt. Står sedan länge kvar på ca 106 kg. Målet är, som jag nämnt flera gånger förrut, tvåsiffrigt till midsommar men kanske lite för optimistiskt nu när jag sätter igång så sent. Tränar pull ups ikväll. Gjorde precis en 10:a på ca 127 kg inkl kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-06 22:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kettlebell-press ikväll. 10 reps på 32 kgs. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-11 00:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd ikväll. En något för tung 9:a på 122,5 kg. Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-13 19:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-press ikväll, en 8:a på 36 kg som bäst. Hopprep igår, 30 minuter.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-16 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pull ups neutralt grepp 107 kg kv plus 24 kg kettlebell, 10 repsJag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-17 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spinning 40 minuter idag. 🚴🏻♂️ Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-19 18:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkpress med hantlar 52,5 kg, 10 reps igår. Idag 500 kettlebell-svingar.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 11:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PB på 5 km på ett tröskelpass. Milen kommer att gå bra i sommar! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-20 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 👍 500 kettlebell-svingar idag också! Våren verkar låta vänta på sig så då funderar jag på att köra en månad med 10000 svingar. Körde 24 kg förra gången och det blev för grisigt så ska testa 20 kg denna gång. Spontant kändes det bättre.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår! Härligt! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Ribcage 2024-04-03 14:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprungit 432 km i år. Jag har fuskat med kosten hela påsken men väger ändå under 75 idag. Vilodag idag. Bra för knäna. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-03 22:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har fortfarande inte satt igång med löpningen. Vädret verkar bli vårigt nästa vecka och då kör jag förhoppningsvis igång. Har svårt att motivera mig att inte springa under vintern. Dels pga vädret i sig men också för att jag känner mig lite som en stoppad korv som lufsar runt i snömodden, med min kroppsvikt. Står sedan länge kvar på ca 106 kg. Målet är, som jag nämnt flera gånger förrut, tvåsiffrigt till midsommar men kanske lite för optimistiskt nu när jag sätter igång så sent. Tränar pull ups ikväll. Gjorde precis en 10:a på ca 127 kg inkl kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-06 22:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kettlebell-press ikväll. 10 reps på 32 kgs. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-11 00:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd ikväll. En något för tung 9:a på 122,5 kg. Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-13 19:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-press ikväll, en 8:a på 36 kg som bäst. Hopprep igår, 30 minuter.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-16 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pull ups neutralt grepp 107 kg kv plus 24 kg kettlebell, 10 repsJag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-17 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spinning 40 minuter idag. 🚴🏻♂️ Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-19 18:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkpress med hantlar 52,5 kg, 10 reps igår. Idag 500 kettlebell-svingar.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 11:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PB på 5 km på ett tröskelpass. Milen kommer att gå bra i sommar! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-20 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 👍 500 kettlebell-svingar idag också! Våren verkar låta vänta på sig så då funderar jag på att köra en månad med 10000 svingar. Körde 24 kg förra gången och det blev för grisigt så ska testa 20 kg denna gång. Spontant kändes det bättre.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår! Härligt! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Krysslåda 2024-04-03 22:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har fortfarande inte satt igång med löpningen. Vädret verkar bli vårigt nästa vecka och då kör jag förhoppningsvis igång. Har svårt att motivera mig att inte springa under vintern. Dels pga vädret i sig men också för att jag känner mig lite som en stoppad korv som lufsar runt i snömodden, med min kroppsvikt. Står sedan länge kvar på ca 106 kg. Målet är, som jag nämnt flera gånger förrut, tvåsiffrigt till midsommar men kanske lite för optimistiskt nu när jag sätter igång så sent. Tränar pull ups ikväll. Gjorde precis en 10:a på ca 127 kg inkl kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-06 22:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kettlebell-press ikväll. 10 reps på 32 kgs. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-11 00:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd ikväll. En något för tung 9:a på 122,5 kg. Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-13 19:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-press ikväll, en 8:a på 36 kg som bäst. Hopprep igår, 30 minuter.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-16 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pull ups neutralt grepp 107 kg kv plus 24 kg kettlebell, 10 repsJag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-17 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spinning 40 minuter idag. 🚴🏻♂️ Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-19 18:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkpress med hantlar 52,5 kg, 10 reps igår. Idag 500 kettlebell-svingar.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 11:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PB på 5 km på ett tröskelpass. Milen kommer att gå bra i sommar! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-20 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 👍 500 kettlebell-svingar idag också! Våren verkar låta vänta på sig så då funderar jag på att köra en månad med 10000 svingar. Körde 24 kg förra gången och det blev för grisigt så ska testa 20 kg denna gång. Spontant kändes det bättre.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår! Härligt! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Krysslåda 2024-04-06 22:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kettlebell-press ikväll. 10 reps på 32 kgs. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-11 00:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd ikväll. En något för tung 9:a på 122,5 kg. Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-13 19:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-press ikväll, en 8:a på 36 kg som bäst. Hopprep igår, 30 minuter.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-16 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pull ups neutralt grepp 107 kg kv plus 24 kg kettlebell, 10 repsJag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-17 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spinning 40 minuter idag. 🚴🏻♂️ Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-19 18:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkpress med hantlar 52,5 kg, 10 reps igår. Idag 500 kettlebell-svingar.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 11:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PB på 5 km på ett tröskelpass. Milen kommer att gå bra i sommar! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-20 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 👍 500 kettlebell-svingar idag också! Våren verkar låta vänta på sig så då funderar jag på att köra en månad med 10000 svingar. Körde 24 kg förra gången och det blev för grisigt så ska testa 20 kg denna gång. Spontant kändes det bättre.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår! Härligt! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Krysslåda 2024-04-11 00:18 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd ikväll. En något för tung 9:a på 122,5 kg. Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-13 19:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-press ikväll, en 8:a på 36 kg som bäst. Hopprep igår, 30 minuter.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-16 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pull ups neutralt grepp 107 kg kv plus 24 kg kettlebell, 10 repsJag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-17 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spinning 40 minuter idag. 🚴🏻♂️ Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-19 18:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkpress med hantlar 52,5 kg, 10 reps igår. Idag 500 kettlebell-svingar.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 11:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PB på 5 km på ett tröskelpass. Milen kommer att gå bra i sommar! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-20 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 👍 500 kettlebell-svingar idag också! Våren verkar låta vänta på sig så då funderar jag på att köra en månad med 10000 svingar. Körde 24 kg förra gången och det blev för grisigt så ska testa 20 kg denna gång. Spontant kändes det bättre.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår! Härligt! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Krysslåda 2024-04-13 19:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-press ikväll, en 8:a på 36 kg som bäst. Hopprep igår, 30 minuter.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-16 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pull ups neutralt grepp 107 kg kv plus 24 kg kettlebell, 10 repsJag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-17 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spinning 40 minuter idag. 🚴🏻♂️ Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-19 18:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkpress med hantlar 52,5 kg, 10 reps igår. Idag 500 kettlebell-svingar.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 11:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PB på 5 km på ett tröskelpass. Milen kommer att gå bra i sommar! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-20 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 👍 500 kettlebell-svingar idag också! Våren verkar låta vänta på sig så då funderar jag på att köra en månad med 10000 svingar. Körde 24 kg förra gången och det blev för grisigt så ska testa 20 kg denna gång. Spontant kändes det bättre.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår! Härligt! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Krysslåda 2024-04-16 22:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pull ups neutralt grepp 107 kg kv plus 24 kg kettlebell, 10 repsJag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-17 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spinning 40 minuter idag. 🚴🏻♂️ Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-19 18:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkpress med hantlar 52,5 kg, 10 reps igår. Idag 500 kettlebell-svingar.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 11:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PB på 5 km på ett tröskelpass. Milen kommer att gå bra i sommar! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-20 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 👍 500 kettlebell-svingar idag också! Våren verkar låta vänta på sig så då funderar jag på att köra en månad med 10000 svingar. Körde 24 kg förra gången och det blev för grisigt så ska testa 20 kg denna gång. Spontant kändes det bättre.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår! Härligt! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Krysslåda 2024-04-17 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spinning 40 minuter idag. 🚴🏻♂️ Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-19 18:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkpress med hantlar 52,5 kg, 10 reps igår. Idag 500 kettlebell-svingar.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 11:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PB på 5 km på ett tröskelpass. Milen kommer att gå bra i sommar! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-20 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 👍 500 kettlebell-svingar idag också! Våren verkar låta vänta på sig så då funderar jag på att köra en månad med 10000 svingar. Körde 24 kg förra gången och det blev för grisigt så ska testa 20 kg denna gång. Spontant kändes det bättre.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår! Härligt! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Krysslåda 2024-04-19 18:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkpress med hantlar 52,5 kg, 10 reps igår. Idag 500 kettlebell-svingar.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 11:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PB på 5 km på ett tröskelpass. Milen kommer att gå bra i sommar! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-20 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 👍 500 kettlebell-svingar idag också! Våren verkar låta vänta på sig så då funderar jag på att köra en månad med 10000 svingar. Körde 24 kg förra gången och det blev för grisigt så ska testa 20 kg denna gång. Spontant kändes det bättre.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår! Härligt! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Ribcage 2024-04-20 11:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PB på 5 km på ett tröskelpass. Milen kommer att gå bra i sommar! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-20 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 👍 500 kettlebell-svingar idag också! Våren verkar låta vänta på sig så då funderar jag på att köra en månad med 10000 svingar. Körde 24 kg förra gången och det blev för grisigt så ska testa 20 kg denna gång. Spontant kändes det bättre.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår! Härligt! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Krysslåda 2024-04-20 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 👍 500 kettlebell-svingar idag också! Våren verkar låta vänta på sig så då funderar jag på att köra en månad med 10000 svingar. Körde 24 kg förra gången och det blev för grisigt så ska testa 20 kg denna gång. Spontant kändes det bättre.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-20 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår! Härligt! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Ribcage 2024-04-20 20:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Körde löprunda fyra varv runt löparspåret igår ca 6 km. Gick bra och kör samma runda även imorgon. Äntligen vår! Härligt! Like Comment Share 0Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Ribcage 2024-04-24 12:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag bänkade, har inte tappat allt. Bra träningsvärk nu! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Krysslåda 2024-04-24 21:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Najs! Jag har fortfarande träningsvärk efter svingarna. 500 svingar är nog snäppet för mycket på en dag. Provar 300 nästa gång. Jag körde annars kettlebell press igår, 8:a på 36 kg, 10:a på 32 kg och 10:a på 28 kg. Bra tryck! Slagsäck ikväll lite lagom hårt tempo. 🥊 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Krysslåda 2024-04-28 13:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 9:a på 120 kg i bänkpress igår. 🏋🏻 Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Ribcage 2024-04-29 11:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stark! Första halvmaradistansen gjord. Lite ont i knäna under turen men förhoppningsvis inte sliten idag. Like Comment Share 1Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Ribcage 2024-05-03 14:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmäld till två tävlingar. Blir det PB på bägge så blir jag nöjd sen. Like Comment Share 1Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
Krysslåda 2024-05-03 21:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har varit förkyld hela veckan. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja jogga igen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145
För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...114011411142114311441145