DanskNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Krysslåda 2023-12-14 15:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips igår på högreps!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-17 22:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips igår också men viktade dips. Gjorde en 10:a på 105 kg kv plus 40 kg extra vilket jag tror är rekord. Chins högreps med neutralt grepp.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-21 09:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Svingar två dagar och 300 reps vardera. Igår slog jag en timme på slagsäck. Jag tänkte träna svingar idag också. Än så länge fungerar det bra.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 Krysslåda 2023-12-23 10:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilka tips hade du för viktnedgång nu igen? Ät mat som mättar Drick inte dina kalorier Träna lite varje dag? Vad är det som gäller för mjölk vid viktnedgång? Spontant ska man väl inte dricka mjölk heller, eller?Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-28 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins och dips igår också. Gjorde en 9:a på 105 kg kv (ink kläder och skor) och 45 kg extra i dips. I chins med neutralt grepp en 10:a på 22.5 kg extra.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-01-02 01:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har börjat kuta igen. Har köpt vinterlöparkläder så jag är väl munderad även när jag springer under vintern. Sprang 8 km obrutet idag vilket är det längsta jag sprungit sedan jag startade i höstas. Ska ut och kuta imorgon också!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-01-10 18:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, latsdrag och benpress ikväll. Jag gjorde en 10:a på 115 kg i bänkpress, en grisig 9:a på 120 kg i latsdrag och en 10:a på 150 kg i kälkbenpress. Igår sprang jag 6 km och så också i förrgår.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-06 10:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Usch, varit sjuk och kass länge nu. Ser fram emot att träna hårt Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-08 10:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har också haft en dipp i träningen den senaste månaden, men ska köra igång nu igen. Jag har en rapport som ska vara klar till den sista mars men efter det tänkte jag göra en satsning för att gå ner i vikt under några månader då jag har det lugnare på jobbet. Målet är, som jag nämnt, iaf tvåsiffrigt till midsommar, så det blir ca 6 kg viktnedgång då jag väger strax över 105 kg idag. Men helst så lågt som 97-98 kg om det är möjligt. Vad hade du för tips på viktnedgång nu igen? * Ät mat som mättar (fiber, protein, fett) * Drick inte dina kalorier * Undvik socker * Lägg in lite cardio varje dag Något annat?Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-09 11:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Något annat? Jag tror inte att socker är så farligt. Det är kalorierna som gör att man går upp. Du kan tex dra ner på oljor med mer så kanske det kan göra stor skillnad för dig. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-10 23:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Känns vanskligt med just socker eftersom det inte ger någon mättnadskänsla... Tränade chins och dips ikväll. Gjorde en 10:a på 150 kg ink kroppsvikt på ca 107 kg med kläder och skor. I neutrala chins en 10:a på 127.5 kg. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-11 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Ja det kan ju vara klurigt om det är på känsla bara. Jag brukar utgå från vågen och helt enkelt äta mindre om jag inte går ner. Men på många sätt blir det lättare om du mäter och räknar. Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-12 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testar nog springa ikväll. Min hosta är typ borta. Lugnt långpass. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-18 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ligger lågt med träningen just nu. Men tränade iaf chins och dips igår och gjorde en 10:a på 45 kg extra och 108 kg kv med kläder, skor och mat i magen i dips, och en 10:a på 20 kg extra i chins.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-28 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins dips idag också. Inga ökningar sedan senast. Jag försöker hålla igen på maten. Får se om något händer med vikten.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-07 01:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips ikväll. Samma vikter och reps som senast. Sätter igång med löpträning nästa vecka. Tänker köra styrketräning två dagar i veckan och övriga dagar löpning.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-12 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev förkyld så får skjuta på min löpdebut för säsongen. Jag har dock köpt nytt löparset från Dobsom för endast 348 kr. Ska inviga det så snart jag känner mig frisk.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-12 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nya löparskor, frisk och taggad! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 00:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör hårt!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Krysslåda 2023-12-17 22:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips igår också men viktade dips. Gjorde en 10:a på 105 kg kv plus 40 kg extra vilket jag tror är rekord. Chins högreps med neutralt grepp.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-21 09:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Svingar två dagar och 300 reps vardera. Igår slog jag en timme på slagsäck. Jag tänkte träna svingar idag också. Än så länge fungerar det bra.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 Krysslåda 2023-12-23 10:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilka tips hade du för viktnedgång nu igen? Ät mat som mättar Drick inte dina kalorier Träna lite varje dag? Vad är det som gäller för mjölk vid viktnedgång? Spontant ska man väl inte dricka mjölk heller, eller?Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-28 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins och dips igår också. Gjorde en 9:a på 105 kg kv (ink kläder och skor) och 45 kg extra i dips. I chins med neutralt grepp en 10:a på 22.5 kg extra.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-01-02 01:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har börjat kuta igen. Har köpt vinterlöparkläder så jag är väl munderad även när jag springer under vintern. Sprang 8 km obrutet idag vilket är det längsta jag sprungit sedan jag startade i höstas. Ska ut och kuta imorgon också!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-01-10 18:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, latsdrag och benpress ikväll. Jag gjorde en 10:a på 115 kg i bänkpress, en grisig 9:a på 120 kg i latsdrag och en 10:a på 150 kg i kälkbenpress. Igår sprang jag 6 km och så också i förrgår.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-06 10:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Usch, varit sjuk och kass länge nu. Ser fram emot att träna hårt Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-08 10:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har också haft en dipp i träningen den senaste månaden, men ska köra igång nu igen. Jag har en rapport som ska vara klar till den sista mars men efter det tänkte jag göra en satsning för att gå ner i vikt under några månader då jag har det lugnare på jobbet. Målet är, som jag nämnt, iaf tvåsiffrigt till midsommar, så det blir ca 6 kg viktnedgång då jag väger strax över 105 kg idag. Men helst så lågt som 97-98 kg om det är möjligt. Vad hade du för tips på viktnedgång nu igen? * Ät mat som mättar (fiber, protein, fett) * Drick inte dina kalorier * Undvik socker * Lägg in lite cardio varje dag Något annat?Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-09 11:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Något annat? Jag tror inte att socker är så farligt. Det är kalorierna som gör att man går upp. Du kan tex dra ner på oljor med mer så kanske det kan göra stor skillnad för dig. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-10 23:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Känns vanskligt med just socker eftersom det inte ger någon mättnadskänsla... Tränade chins och dips ikväll. Gjorde en 10:a på 150 kg ink kroppsvikt på ca 107 kg med kläder och skor. I neutrala chins en 10:a på 127.5 kg. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-11 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Ja det kan ju vara klurigt om det är på känsla bara. Jag brukar utgå från vågen och helt enkelt äta mindre om jag inte går ner. Men på många sätt blir det lättare om du mäter och räknar. Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-12 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testar nog springa ikväll. Min hosta är typ borta. Lugnt långpass. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-18 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ligger lågt med träningen just nu. Men tränade iaf chins och dips igår och gjorde en 10:a på 45 kg extra och 108 kg kv med kläder, skor och mat i magen i dips, och en 10:a på 20 kg extra i chins.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-28 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins dips idag också. Inga ökningar sedan senast. Jag försöker hålla igen på maten. Får se om något händer med vikten.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-07 01:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips ikväll. Samma vikter och reps som senast. Sätter igång med löpträning nästa vecka. Tänker köra styrketräning två dagar i veckan och övriga dagar löpning.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-12 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev förkyld så får skjuta på min löpdebut för säsongen. Jag har dock köpt nytt löparset från Dobsom för endast 348 kr. Ska inviga det så snart jag känner mig frisk.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-12 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nya löparskor, frisk och taggad! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 00:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör hårt!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Krysslåda 2023-12-21 09:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Svingar två dagar och 300 reps vardera. Igår slog jag en timme på slagsäck. Jag tänkte träna svingar idag också. Än så länge fungerar det bra.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 Krysslåda 2023-12-23 10:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilka tips hade du för viktnedgång nu igen? Ät mat som mättar Drick inte dina kalorier Träna lite varje dag? Vad är det som gäller för mjölk vid viktnedgång? Spontant ska man väl inte dricka mjölk heller, eller?Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-28 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins och dips igår också. Gjorde en 9:a på 105 kg kv (ink kläder och skor) och 45 kg extra i dips. I chins med neutralt grepp en 10:a på 22.5 kg extra.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-01-02 01:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har börjat kuta igen. Har köpt vinterlöparkläder så jag är väl munderad även när jag springer under vintern. Sprang 8 km obrutet idag vilket är det längsta jag sprungit sedan jag startade i höstas. Ska ut och kuta imorgon också!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-01-10 18:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, latsdrag och benpress ikväll. Jag gjorde en 10:a på 115 kg i bänkpress, en grisig 9:a på 120 kg i latsdrag och en 10:a på 150 kg i kälkbenpress. Igår sprang jag 6 km och så också i förrgår.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-06 10:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Usch, varit sjuk och kass länge nu. Ser fram emot att träna hårt Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-08 10:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har också haft en dipp i träningen den senaste månaden, men ska köra igång nu igen. Jag har en rapport som ska vara klar till den sista mars men efter det tänkte jag göra en satsning för att gå ner i vikt under några månader då jag har det lugnare på jobbet. Målet är, som jag nämnt, iaf tvåsiffrigt till midsommar, så det blir ca 6 kg viktnedgång då jag väger strax över 105 kg idag. Men helst så lågt som 97-98 kg om det är möjligt. Vad hade du för tips på viktnedgång nu igen? * Ät mat som mättar (fiber, protein, fett) * Drick inte dina kalorier * Undvik socker * Lägg in lite cardio varje dag Något annat?Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-09 11:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Något annat? Jag tror inte att socker är så farligt. Det är kalorierna som gör att man går upp. Du kan tex dra ner på oljor med mer så kanske det kan göra stor skillnad för dig. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-10 23:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Känns vanskligt med just socker eftersom det inte ger någon mättnadskänsla... Tränade chins och dips ikväll. Gjorde en 10:a på 150 kg ink kroppsvikt på ca 107 kg med kläder och skor. I neutrala chins en 10:a på 127.5 kg. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-11 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Ja det kan ju vara klurigt om det är på känsla bara. Jag brukar utgå från vågen och helt enkelt äta mindre om jag inte går ner. Men på många sätt blir det lättare om du mäter och räknar. Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-12 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testar nog springa ikväll. Min hosta är typ borta. Lugnt långpass. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-18 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ligger lågt med träningen just nu. Men tränade iaf chins och dips igår och gjorde en 10:a på 45 kg extra och 108 kg kv med kläder, skor och mat i magen i dips, och en 10:a på 20 kg extra i chins.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-28 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins dips idag också. Inga ökningar sedan senast. Jag försöker hålla igen på maten. Får se om något händer med vikten.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-07 01:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips ikväll. Samma vikter och reps som senast. Sätter igång med löpträning nästa vecka. Tänker köra styrketräning två dagar i veckan och övriga dagar löpning.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-12 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev förkyld så får skjuta på min löpdebut för säsongen. Jag har dock köpt nytt löparset från Dobsom för endast 348 kr. Ska inviga det så snart jag känner mig frisk.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-12 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nya löparskor, frisk och taggad! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 00:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör hårt!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Krysslåda 2023-12-23 10:08 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilka tips hade du för viktnedgång nu igen? Ät mat som mättar Drick inte dina kalorier Träna lite varje dag? Vad är det som gäller för mjölk vid viktnedgång? Spontant ska man väl inte dricka mjölk heller, eller?Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-28 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins och dips igår också. Gjorde en 9:a på 105 kg kv (ink kläder och skor) och 45 kg extra i dips. I chins med neutralt grepp en 10:a på 22.5 kg extra.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-01-02 01:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har börjat kuta igen. Har köpt vinterlöparkläder så jag är väl munderad även när jag springer under vintern. Sprang 8 km obrutet idag vilket är det längsta jag sprungit sedan jag startade i höstas. Ska ut och kuta imorgon också!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-01-10 18:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, latsdrag och benpress ikväll. Jag gjorde en 10:a på 115 kg i bänkpress, en grisig 9:a på 120 kg i latsdrag och en 10:a på 150 kg i kälkbenpress. Igår sprang jag 6 km och så också i förrgår.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-06 10:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Usch, varit sjuk och kass länge nu. Ser fram emot att träna hårt Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-08 10:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har också haft en dipp i träningen den senaste månaden, men ska köra igång nu igen. Jag har en rapport som ska vara klar till den sista mars men efter det tänkte jag göra en satsning för att gå ner i vikt under några månader då jag har det lugnare på jobbet. Målet är, som jag nämnt, iaf tvåsiffrigt till midsommar, så det blir ca 6 kg viktnedgång då jag väger strax över 105 kg idag. Men helst så lågt som 97-98 kg om det är möjligt. Vad hade du för tips på viktnedgång nu igen? * Ät mat som mättar (fiber, protein, fett) * Drick inte dina kalorier * Undvik socker * Lägg in lite cardio varje dag Något annat?Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-09 11:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Något annat? Jag tror inte att socker är så farligt. Det är kalorierna som gör att man går upp. Du kan tex dra ner på oljor med mer så kanske det kan göra stor skillnad för dig. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-10 23:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Känns vanskligt med just socker eftersom det inte ger någon mättnadskänsla... Tränade chins och dips ikväll. Gjorde en 10:a på 150 kg ink kroppsvikt på ca 107 kg med kläder och skor. I neutrala chins en 10:a på 127.5 kg. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-11 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Ja det kan ju vara klurigt om det är på känsla bara. Jag brukar utgå från vågen och helt enkelt äta mindre om jag inte går ner. Men på många sätt blir det lättare om du mäter och räknar. Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-12 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testar nog springa ikväll. Min hosta är typ borta. Lugnt långpass. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-18 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ligger lågt med träningen just nu. Men tränade iaf chins och dips igår och gjorde en 10:a på 45 kg extra och 108 kg kv med kläder, skor och mat i magen i dips, och en 10:a på 20 kg extra i chins.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-28 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins dips idag också. Inga ökningar sedan senast. Jag försöker hålla igen på maten. Får se om något händer med vikten.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-07 01:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips ikväll. Samma vikter och reps som senast. Sätter igång med löpträning nästa vecka. Tänker köra styrketräning två dagar i veckan och övriga dagar löpning.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-12 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev förkyld så får skjuta på min löpdebut för säsongen. Jag har dock köpt nytt löparset från Dobsom för endast 348 kr. Ska inviga det så snart jag känner mig frisk.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-12 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nya löparskor, frisk och taggad! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 00:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör hårt!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Krysslåda 2023-12-28 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins och dips igår också. Gjorde en 9:a på 105 kg kv (ink kläder och skor) och 45 kg extra i dips. I chins med neutralt grepp en 10:a på 22.5 kg extra.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-01-02 01:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har börjat kuta igen. Har köpt vinterlöparkläder så jag är väl munderad även när jag springer under vintern. Sprang 8 km obrutet idag vilket är det längsta jag sprungit sedan jag startade i höstas. Ska ut och kuta imorgon också!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-01-10 18:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, latsdrag och benpress ikväll. Jag gjorde en 10:a på 115 kg i bänkpress, en grisig 9:a på 120 kg i latsdrag och en 10:a på 150 kg i kälkbenpress. Igår sprang jag 6 km och så också i förrgår.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-06 10:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Usch, varit sjuk och kass länge nu. Ser fram emot att träna hårt Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-08 10:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har också haft en dipp i träningen den senaste månaden, men ska köra igång nu igen. Jag har en rapport som ska vara klar till den sista mars men efter det tänkte jag göra en satsning för att gå ner i vikt under några månader då jag har det lugnare på jobbet. Målet är, som jag nämnt, iaf tvåsiffrigt till midsommar, så det blir ca 6 kg viktnedgång då jag väger strax över 105 kg idag. Men helst så lågt som 97-98 kg om det är möjligt. Vad hade du för tips på viktnedgång nu igen? * Ät mat som mättar (fiber, protein, fett) * Drick inte dina kalorier * Undvik socker * Lägg in lite cardio varje dag Något annat?Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-09 11:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Något annat? Jag tror inte att socker är så farligt. Det är kalorierna som gör att man går upp. Du kan tex dra ner på oljor med mer så kanske det kan göra stor skillnad för dig. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-10 23:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Känns vanskligt med just socker eftersom det inte ger någon mättnadskänsla... Tränade chins och dips ikväll. Gjorde en 10:a på 150 kg ink kroppsvikt på ca 107 kg med kläder och skor. I neutrala chins en 10:a på 127.5 kg. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-11 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Ja det kan ju vara klurigt om det är på känsla bara. Jag brukar utgå från vågen och helt enkelt äta mindre om jag inte går ner. Men på många sätt blir det lättare om du mäter och räknar. Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-12 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testar nog springa ikväll. Min hosta är typ borta. Lugnt långpass. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-18 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ligger lågt med träningen just nu. Men tränade iaf chins och dips igår och gjorde en 10:a på 45 kg extra och 108 kg kv med kläder, skor och mat i magen i dips, och en 10:a på 20 kg extra i chins.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-28 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins dips idag också. Inga ökningar sedan senast. Jag försöker hålla igen på maten. Får se om något händer med vikten.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-07 01:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips ikväll. Samma vikter och reps som senast. Sätter igång med löpträning nästa vecka. Tänker köra styrketräning två dagar i veckan och övriga dagar löpning.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-12 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev förkyld så får skjuta på min löpdebut för säsongen. Jag har dock köpt nytt löparset från Dobsom för endast 348 kr. Ska inviga det så snart jag känner mig frisk.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-12 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nya löparskor, frisk och taggad! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 00:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör hårt!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Krysslåda 2024-01-02 01:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har börjat kuta igen. Har köpt vinterlöparkläder så jag är väl munderad även när jag springer under vintern. Sprang 8 km obrutet idag vilket är det längsta jag sprungit sedan jag startade i höstas. Ska ut och kuta imorgon också!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-01-10 18:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, latsdrag och benpress ikväll. Jag gjorde en 10:a på 115 kg i bänkpress, en grisig 9:a på 120 kg i latsdrag och en 10:a på 150 kg i kälkbenpress. Igår sprang jag 6 km och så också i förrgår.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-06 10:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Usch, varit sjuk och kass länge nu. Ser fram emot att träna hårt Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-08 10:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har också haft en dipp i träningen den senaste månaden, men ska köra igång nu igen. Jag har en rapport som ska vara klar till den sista mars men efter det tänkte jag göra en satsning för att gå ner i vikt under några månader då jag har det lugnare på jobbet. Målet är, som jag nämnt, iaf tvåsiffrigt till midsommar, så det blir ca 6 kg viktnedgång då jag väger strax över 105 kg idag. Men helst så lågt som 97-98 kg om det är möjligt. Vad hade du för tips på viktnedgång nu igen? * Ät mat som mättar (fiber, protein, fett) * Drick inte dina kalorier * Undvik socker * Lägg in lite cardio varje dag Något annat?Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-09 11:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Något annat? Jag tror inte att socker är så farligt. Det är kalorierna som gör att man går upp. Du kan tex dra ner på oljor med mer så kanske det kan göra stor skillnad för dig. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-10 23:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Känns vanskligt med just socker eftersom det inte ger någon mättnadskänsla... Tränade chins och dips ikväll. Gjorde en 10:a på 150 kg ink kroppsvikt på ca 107 kg med kläder och skor. I neutrala chins en 10:a på 127.5 kg. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-11 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Ja det kan ju vara klurigt om det är på känsla bara. Jag brukar utgå från vågen och helt enkelt äta mindre om jag inte går ner. Men på många sätt blir det lättare om du mäter och räknar. Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-12 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testar nog springa ikväll. Min hosta är typ borta. Lugnt långpass. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-18 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ligger lågt med träningen just nu. Men tränade iaf chins och dips igår och gjorde en 10:a på 45 kg extra och 108 kg kv med kläder, skor och mat i magen i dips, och en 10:a på 20 kg extra i chins.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-28 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins dips idag också. Inga ökningar sedan senast. Jag försöker hålla igen på maten. Får se om något händer med vikten.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-07 01:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips ikväll. Samma vikter och reps som senast. Sätter igång med löpträning nästa vecka. Tänker köra styrketräning två dagar i veckan och övriga dagar löpning.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-12 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev förkyld så får skjuta på min löpdebut för säsongen. Jag har dock köpt nytt löparset från Dobsom för endast 348 kr. Ska inviga det så snart jag känner mig frisk.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-12 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nya löparskor, frisk och taggad! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 00:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör hårt!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Krysslåda 2024-01-10 18:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, latsdrag och benpress ikväll. Jag gjorde en 10:a på 115 kg i bänkpress, en grisig 9:a på 120 kg i latsdrag och en 10:a på 150 kg i kälkbenpress. Igår sprang jag 6 km och så också i förrgår.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-06 10:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Usch, varit sjuk och kass länge nu. Ser fram emot att träna hårt Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-08 10:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har också haft en dipp i träningen den senaste månaden, men ska köra igång nu igen. Jag har en rapport som ska vara klar till den sista mars men efter det tänkte jag göra en satsning för att gå ner i vikt under några månader då jag har det lugnare på jobbet. Målet är, som jag nämnt, iaf tvåsiffrigt till midsommar, så det blir ca 6 kg viktnedgång då jag väger strax över 105 kg idag. Men helst så lågt som 97-98 kg om det är möjligt. Vad hade du för tips på viktnedgång nu igen? * Ät mat som mättar (fiber, protein, fett) * Drick inte dina kalorier * Undvik socker * Lägg in lite cardio varje dag Något annat?Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-09 11:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Något annat? Jag tror inte att socker är så farligt. Det är kalorierna som gör att man går upp. Du kan tex dra ner på oljor med mer så kanske det kan göra stor skillnad för dig. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-10 23:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Känns vanskligt med just socker eftersom det inte ger någon mättnadskänsla... Tränade chins och dips ikväll. Gjorde en 10:a på 150 kg ink kroppsvikt på ca 107 kg med kläder och skor. I neutrala chins en 10:a på 127.5 kg. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-11 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Ja det kan ju vara klurigt om det är på känsla bara. Jag brukar utgå från vågen och helt enkelt äta mindre om jag inte går ner. Men på många sätt blir det lättare om du mäter och räknar. Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-12 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testar nog springa ikväll. Min hosta är typ borta. Lugnt långpass. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-18 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ligger lågt med träningen just nu. Men tränade iaf chins och dips igår och gjorde en 10:a på 45 kg extra och 108 kg kv med kläder, skor och mat i magen i dips, och en 10:a på 20 kg extra i chins.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-28 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins dips idag också. Inga ökningar sedan senast. Jag försöker hålla igen på maten. Får se om något händer med vikten.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-07 01:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips ikväll. Samma vikter och reps som senast. Sätter igång med löpträning nästa vecka. Tänker köra styrketräning två dagar i veckan och övriga dagar löpning.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-12 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev förkyld så får skjuta på min löpdebut för säsongen. Jag har dock köpt nytt löparset från Dobsom för endast 348 kr. Ska inviga det så snart jag känner mig frisk.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-12 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nya löparskor, frisk och taggad! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 00:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör hårt!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Ribcage 2024-02-06 10:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Usch, varit sjuk och kass länge nu. Ser fram emot att träna hårt Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-08 10:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har också haft en dipp i träningen den senaste månaden, men ska köra igång nu igen. Jag har en rapport som ska vara klar till den sista mars men efter det tänkte jag göra en satsning för att gå ner i vikt under några månader då jag har det lugnare på jobbet. Målet är, som jag nämnt, iaf tvåsiffrigt till midsommar, så det blir ca 6 kg viktnedgång då jag väger strax över 105 kg idag. Men helst så lågt som 97-98 kg om det är möjligt. Vad hade du för tips på viktnedgång nu igen? * Ät mat som mättar (fiber, protein, fett) * Drick inte dina kalorier * Undvik socker * Lägg in lite cardio varje dag Något annat?Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-09 11:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Något annat? Jag tror inte att socker är så farligt. Det är kalorierna som gör att man går upp. Du kan tex dra ner på oljor med mer så kanske det kan göra stor skillnad för dig. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-10 23:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Känns vanskligt med just socker eftersom det inte ger någon mättnadskänsla... Tränade chins och dips ikväll. Gjorde en 10:a på 150 kg ink kroppsvikt på ca 107 kg med kläder och skor. I neutrala chins en 10:a på 127.5 kg. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-11 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Ja det kan ju vara klurigt om det är på känsla bara. Jag brukar utgå från vågen och helt enkelt äta mindre om jag inte går ner. Men på många sätt blir det lättare om du mäter och räknar. Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-12 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testar nog springa ikväll. Min hosta är typ borta. Lugnt långpass. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-18 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ligger lågt med träningen just nu. Men tränade iaf chins och dips igår och gjorde en 10:a på 45 kg extra och 108 kg kv med kläder, skor och mat i magen i dips, och en 10:a på 20 kg extra i chins.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-28 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins dips idag också. Inga ökningar sedan senast. Jag försöker hålla igen på maten. Får se om något händer med vikten.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-07 01:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips ikväll. Samma vikter och reps som senast. Sätter igång med löpträning nästa vecka. Tänker köra styrketräning två dagar i veckan och övriga dagar löpning.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-12 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev förkyld så får skjuta på min löpdebut för säsongen. Jag har dock köpt nytt löparset från Dobsom för endast 348 kr. Ska inviga det så snart jag känner mig frisk.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-12 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nya löparskor, frisk och taggad! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 00:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör hårt!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Krysslåda 2024-02-08 10:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har också haft en dipp i träningen den senaste månaden, men ska köra igång nu igen. Jag har en rapport som ska vara klar till den sista mars men efter det tänkte jag göra en satsning för att gå ner i vikt under några månader då jag har det lugnare på jobbet. Målet är, som jag nämnt, iaf tvåsiffrigt till midsommar, så det blir ca 6 kg viktnedgång då jag väger strax över 105 kg idag. Men helst så lågt som 97-98 kg om det är möjligt. Vad hade du för tips på viktnedgång nu igen? * Ät mat som mättar (fiber, protein, fett) * Drick inte dina kalorier * Undvik socker * Lägg in lite cardio varje dag Något annat?Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-09 11:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Något annat? Jag tror inte att socker är så farligt. Det är kalorierna som gör att man går upp. Du kan tex dra ner på oljor med mer så kanske det kan göra stor skillnad för dig. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-10 23:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Känns vanskligt med just socker eftersom det inte ger någon mättnadskänsla... Tränade chins och dips ikväll. Gjorde en 10:a på 150 kg ink kroppsvikt på ca 107 kg med kläder och skor. I neutrala chins en 10:a på 127.5 kg. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-11 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Ja det kan ju vara klurigt om det är på känsla bara. Jag brukar utgå från vågen och helt enkelt äta mindre om jag inte går ner. Men på många sätt blir det lättare om du mäter och räknar. Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-12 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testar nog springa ikväll. Min hosta är typ borta. Lugnt långpass. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-18 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ligger lågt med träningen just nu. Men tränade iaf chins och dips igår och gjorde en 10:a på 45 kg extra och 108 kg kv med kläder, skor och mat i magen i dips, och en 10:a på 20 kg extra i chins.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-28 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins dips idag också. Inga ökningar sedan senast. Jag försöker hålla igen på maten. Får se om något händer med vikten.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-07 01:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips ikväll. Samma vikter och reps som senast. Sätter igång med löpträning nästa vecka. Tänker köra styrketräning två dagar i veckan och övriga dagar löpning.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-12 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev förkyld så får skjuta på min löpdebut för säsongen. Jag har dock köpt nytt löparset från Dobsom för endast 348 kr. Ska inviga det så snart jag känner mig frisk.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-12 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nya löparskor, frisk och taggad! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 00:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör hårt!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Ribcage 2024-02-09 11:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Något annat? Jag tror inte att socker är så farligt. Det är kalorierna som gör att man går upp. Du kan tex dra ner på oljor med mer så kanske det kan göra stor skillnad för dig. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-10 23:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Känns vanskligt med just socker eftersom det inte ger någon mättnadskänsla... Tränade chins och dips ikväll. Gjorde en 10:a på 150 kg ink kroppsvikt på ca 107 kg med kläder och skor. I neutrala chins en 10:a på 127.5 kg. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-11 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Ja det kan ju vara klurigt om det är på känsla bara. Jag brukar utgå från vågen och helt enkelt äta mindre om jag inte går ner. Men på många sätt blir det lättare om du mäter och räknar. Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-12 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testar nog springa ikväll. Min hosta är typ borta. Lugnt långpass. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-18 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ligger lågt med träningen just nu. Men tränade iaf chins och dips igår och gjorde en 10:a på 45 kg extra och 108 kg kv med kläder, skor och mat i magen i dips, och en 10:a på 20 kg extra i chins.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-28 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins dips idag också. Inga ökningar sedan senast. Jag försöker hålla igen på maten. Får se om något händer med vikten.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-07 01:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips ikväll. Samma vikter och reps som senast. Sätter igång med löpträning nästa vecka. Tänker köra styrketräning två dagar i veckan och övriga dagar löpning.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-12 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev förkyld så får skjuta på min löpdebut för säsongen. Jag har dock köpt nytt löparset från Dobsom för endast 348 kr. Ska inviga det så snart jag känner mig frisk.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-12 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nya löparskor, frisk och taggad! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 00:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör hårt!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Krysslåda 2024-02-10 23:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Känns vanskligt med just socker eftersom det inte ger någon mättnadskänsla... Tränade chins och dips ikväll. Gjorde en 10:a på 150 kg ink kroppsvikt på ca 107 kg med kläder och skor. I neutrala chins en 10:a på 127.5 kg. Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-11 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Ja det kan ju vara klurigt om det är på känsla bara. Jag brukar utgå från vågen och helt enkelt äta mindre om jag inte går ner. Men på många sätt blir det lättare om du mäter och räknar. Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-12 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testar nog springa ikväll. Min hosta är typ borta. Lugnt långpass. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-18 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ligger lågt med träningen just nu. Men tränade iaf chins och dips igår och gjorde en 10:a på 45 kg extra och 108 kg kv med kläder, skor och mat i magen i dips, och en 10:a på 20 kg extra i chins.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-28 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins dips idag också. Inga ökningar sedan senast. Jag försöker hålla igen på maten. Får se om något händer med vikten.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-07 01:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips ikväll. Samma vikter och reps som senast. Sätter igång med löpträning nästa vecka. Tänker köra styrketräning två dagar i veckan och övriga dagar löpning.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-12 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev förkyld så får skjuta på min löpdebut för säsongen. Jag har dock köpt nytt löparset från Dobsom för endast 348 kr. Ska inviga det så snart jag känner mig frisk.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-12 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nya löparskor, frisk och taggad! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 00:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör hårt!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Ribcage 2024-02-11 14:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Ok, men hur gör man då för att få ett hum om hur mycket kalorier man stoppar i sig, utan att faktiskt räkna dem? Ja det kan ju vara klurigt om det är på känsla bara. Jag brukar utgå från vågen och helt enkelt äta mindre om jag inte går ner. Men på många sätt blir det lättare om du mäter och räknar. Like Comment Share 0Ribcage 2024-02-12 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testar nog springa ikväll. Min hosta är typ borta. Lugnt långpass. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-18 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ligger lågt med träningen just nu. Men tränade iaf chins och dips igår och gjorde en 10:a på 45 kg extra och 108 kg kv med kläder, skor och mat i magen i dips, och en 10:a på 20 kg extra i chins.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-28 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins dips idag också. Inga ökningar sedan senast. Jag försöker hålla igen på maten. Får se om något händer med vikten.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-07 01:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips ikväll. Samma vikter och reps som senast. Sätter igång med löpträning nästa vecka. Tänker köra styrketräning två dagar i veckan och övriga dagar löpning.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-12 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev förkyld så får skjuta på min löpdebut för säsongen. Jag har dock köpt nytt löparset från Dobsom för endast 348 kr. Ska inviga det så snart jag känner mig frisk.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-12 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nya löparskor, frisk och taggad! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 00:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör hårt!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Ribcage 2024-02-12 10:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testar nog springa ikväll. Min hosta är typ borta. Lugnt långpass. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-18 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ligger lågt med träningen just nu. Men tränade iaf chins och dips igår och gjorde en 10:a på 45 kg extra och 108 kg kv med kläder, skor och mat i magen i dips, och en 10:a på 20 kg extra i chins.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-28 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins dips idag också. Inga ökningar sedan senast. Jag försöker hålla igen på maten. Får se om något händer med vikten.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-07 01:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips ikväll. Samma vikter och reps som senast. Sätter igång med löpträning nästa vecka. Tänker köra styrketräning två dagar i veckan och övriga dagar löpning.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-12 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev förkyld så får skjuta på min löpdebut för säsongen. Jag har dock köpt nytt löparset från Dobsom för endast 348 kr. Ska inviga det så snart jag känner mig frisk.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-12 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nya löparskor, frisk och taggad! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 00:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör hårt!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Krysslåda 2024-02-18 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag ligger lågt med träningen just nu. Men tränade iaf chins och dips igår och gjorde en 10:a på 45 kg extra och 108 kg kv med kläder, skor och mat i magen i dips, och en 10:a på 20 kg extra i chins.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-02-28 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins dips idag också. Inga ökningar sedan senast. Jag försöker hålla igen på maten. Får se om något händer med vikten.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-07 01:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips ikväll. Samma vikter och reps som senast. Sätter igång med löpträning nästa vecka. Tänker köra styrketräning två dagar i veckan och övriga dagar löpning.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-12 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev förkyld så får skjuta på min löpdebut för säsongen. Jag har dock köpt nytt löparset från Dobsom för endast 348 kr. Ska inviga det så snart jag känner mig frisk.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-12 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nya löparskor, frisk och taggad! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 00:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör hårt!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Krysslåda 2024-02-28 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade chins dips idag också. Inga ökningar sedan senast. Jag försöker hålla igen på maten. Får se om något händer med vikten.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-07 01:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips ikväll. Samma vikter och reps som senast. Sätter igång med löpträning nästa vecka. Tänker köra styrketräning två dagar i veckan och övriga dagar löpning.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-12 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev förkyld så får skjuta på min löpdebut för säsongen. Jag har dock köpt nytt löparset från Dobsom för endast 348 kr. Ska inviga det så snart jag känner mig frisk.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-12 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nya löparskor, frisk och taggad! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 00:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör hårt!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Krysslåda 2024-03-07 01:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips ikväll. Samma vikter och reps som senast. Sätter igång med löpträning nästa vecka. Tänker köra styrketräning två dagar i veckan och övriga dagar löpning.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-12 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev förkyld så får skjuta på min löpdebut för säsongen. Jag har dock köpt nytt löparset från Dobsom för endast 348 kr. Ska inviga det så snart jag känner mig frisk.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-12 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nya löparskor, frisk och taggad! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 00:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör hårt!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Krysslåda 2024-03-12 17:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev förkyld så får skjuta på min löpdebut för säsongen. Jag har dock köpt nytt löparset från Dobsom för endast 348 kr. Ska inviga det så snart jag känner mig frisk.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-12 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nya löparskor, frisk och taggad! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 00:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör hårt!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Ribcage 2024-03-12 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nya löparskor, frisk och taggad! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 00:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör hårt!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Krysslåda 2024-03-13 00:05 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör hårt!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Krysslåda 2024-03-13 17:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Köpte två likadana set då de var så billiga. Jag är tjänstledig framtill semestern då jag studerar fysik, så då kan jag lägga upp dagen som jag vill och tänkte då köra minst ett löppass per dag men helst två. Har ju numer två uppsättningar skor och löpdress så det ska fungera friktionsfritt. Jag har vilodag på de dagar jag styrketränar och kör då endast en styrkeövning per pass. Så onsdagar blir bänkpress eller dips och lördagar blir pullups eller pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Ribcage 2024-03-18 15:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt, men låter dyrt med två uppsättningar likadana skor om jag förstår dig rätt? Har själv nu fyra olika sorter för olika tillfällen. De nya är riktigt sköna, testade igår. Skulle dock vilja ha nya linnen och shorts. De går åt när jag springer fyra gånger i veckan. Jag känner att jag kanske tränar för försiktigt just nu. Trots att jag följer ett program. Ser fram emot att springa varv på bana med mer. För mycket snö där nu. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Krysslåda 2024-03-18 19:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, två olika modeller som jag köpte i höstas. Puma deviate nitro 2 elite och vanliga nitro 2. Köpte med ganska ordentlig rabatt (40 %). Jag kör bara fyra-fem km men två ggr per dag. Nu är det tvåsiffrig vikt som gäller!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Ribcage 2024-03-18 22:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ah okej, mina nya kostade 2300 men stöttar en lokal butik så det känns bra ändå. Inte mycket billigare online. Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Krysslåda 2024-03-19 01:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror mina blev cirka 2600 kr tillsammans. Så inte jättestor skillnad för två skor mot ditt ena par då. Körde dock spinning idag. 40 minuter i hyfsat snabbt tempo.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
Krysslåda 2024-03-19 21:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kettlebell-svingar ikväll 500 stycken. En kalori per sving räknar jag med. Men kör inte i ett svep utan svingarna är upphackade över hela dagen.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145
För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...1139114011411142114311441145