DanskNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Krysslåda 2023-11-13 15:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har själv inte tränat sedan i fredags. Hade tänkt styrketräna igår men orkade inte. Kör nu på onsdag istället och cyklar spinning ikväll.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-16 11:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade rumänska marklyft igår. 10:a på 127.5 kg som bäst. Idag två joggingpass på 5 km vardera.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-17 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spinning 40 minuter idag.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 Krysslåda 2023-11-19 00:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips på kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-21 13:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang på isen igår för första gången. Skoj! Gick rätt snabbt. Klättrade i lördags. Reppat på 100 i bänk. Känns ok. Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-22 07:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Testade 110 i bänk utan problem. Utfallssteg med kettlebells på 20+20 kg och ett gäng chins. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-22 17:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är förkyld (igen). Hade tänkt slå på slagsäck ikväll annars...Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-22 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Krya på dig! In reply to: @Ribcage Oktober månad blev riktigt bra. Mitt mål är att springa Sveriges längd i år 😁 November ser ut att bli kass. Men jag behöver bara 30-40 mil i veckan för att nå mitt mål. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-26 20:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fortfarande förkyld men tänkte biffa imorgon då jag nästan är frisk. Blir chins dips, högreps på kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-29 09:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade på mitt gym för första gången på länge. Tränade på 100 och 105 i bänk, gjorde några chins och sen sprang jag ca 12km på band. Skönt att träna där, bra ljus. Jag ser inte ut som att jag satsar på löpning, utom på kläderna. Var ganska deffat. Småsugen på marklyft. Jag kanske kör lite efter jobbet idag. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-29 19:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vikt? Jag har stått stilla i vikt men satsar på viktnedgång till sommaren redan nu. Ska väga tvåsiffrigt och då ska jag bjuda på en bild också tänkte jag. Det blir till juni!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-11-30 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar runt mellan 75 och 77 nu. Känner mig i någon slags negativ spiral nu där jag tränar för lite, sover för lite och har en släng av covid. Så det är lite drygt. Men lite är bättre än inget. Spännande! Länge till juni. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-30 19:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har också varit förkyld nu i snart två veckor. Målet till juni är 97-98 kg. Väger 104-105 kg nu. Har inte lyckats med viktnedgången tidigare år men denna gång tänker jag göra det. Därför jag säger att jag ska bjuda på en bild i juni så jag har en sporre!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-30 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nästan 160 km i november. Måste göra 180 i december för att nå mitt mål 😕 Ångrar lite att jag satte målet. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-02 23:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Jag körde viktade pull ups, rumänska marklyft och hantelbänkpress ikväll. Gjorde som bäst en 10:a på 105 kg kv plust 25 kg extra i pull ups med neutralt grepp, i rumänska marklyft en 10:a på 130 kg och i hantelpress en 10:a på 50 kgs-hantlarna (som gick förvånansvärt lätt så jag ska testa 52 kgs-hantlarna nästa gång!).Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 11:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Pga två barn och sambo tar jag mig inte ut varje dag. Annars hade jag kört en mil om dagen typ. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-03 15:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aha, jag förstår! Jag har inte heller sprungit på snart två veckor men ska till gymmet och hoppa rep ikväll. Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 15:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hade jag inte haft det här målet så hade jag tagit löpningen med ro. Nu känns den lite tvångsmässig. Note to self, ha låga mål och överträffa hellre! Tillagt 2023-12-03 15:22: In reply to: @Krysslåda Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut. Samma här men har bra kläder. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 15:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Krysslåda 2023-11-16 11:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade rumänska marklyft igår. 10:a på 127.5 kg som bäst. Idag två joggingpass på 5 km vardera.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-17 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spinning 40 minuter idag.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 Krysslåda 2023-11-19 00:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips på kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-21 13:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang på isen igår för första gången. Skoj! Gick rätt snabbt. Klättrade i lördags. Reppat på 100 i bänk. Känns ok. Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-22 07:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Testade 110 i bänk utan problem. Utfallssteg med kettlebells på 20+20 kg och ett gäng chins. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-22 17:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är förkyld (igen). Hade tänkt slå på slagsäck ikväll annars...Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-22 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Krya på dig! In reply to: @Ribcage Oktober månad blev riktigt bra. Mitt mål är att springa Sveriges längd i år 😁 November ser ut att bli kass. Men jag behöver bara 30-40 mil i veckan för att nå mitt mål. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-26 20:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fortfarande förkyld men tänkte biffa imorgon då jag nästan är frisk. Blir chins dips, högreps på kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-29 09:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade på mitt gym för första gången på länge. Tränade på 100 och 105 i bänk, gjorde några chins och sen sprang jag ca 12km på band. Skönt att träna där, bra ljus. Jag ser inte ut som att jag satsar på löpning, utom på kläderna. Var ganska deffat. Småsugen på marklyft. Jag kanske kör lite efter jobbet idag. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-29 19:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vikt? Jag har stått stilla i vikt men satsar på viktnedgång till sommaren redan nu. Ska väga tvåsiffrigt och då ska jag bjuda på en bild också tänkte jag. Det blir till juni!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-11-30 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar runt mellan 75 och 77 nu. Känner mig i någon slags negativ spiral nu där jag tränar för lite, sover för lite och har en släng av covid. Så det är lite drygt. Men lite är bättre än inget. Spännande! Länge till juni. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-30 19:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har också varit förkyld nu i snart två veckor. Målet till juni är 97-98 kg. Väger 104-105 kg nu. Har inte lyckats med viktnedgången tidigare år men denna gång tänker jag göra det. Därför jag säger att jag ska bjuda på en bild i juni så jag har en sporre!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-30 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nästan 160 km i november. Måste göra 180 i december för att nå mitt mål 😕 Ångrar lite att jag satte målet. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-02 23:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Jag körde viktade pull ups, rumänska marklyft och hantelbänkpress ikväll. Gjorde som bäst en 10:a på 105 kg kv plust 25 kg extra i pull ups med neutralt grepp, i rumänska marklyft en 10:a på 130 kg och i hantelpress en 10:a på 50 kgs-hantlarna (som gick förvånansvärt lätt så jag ska testa 52 kgs-hantlarna nästa gång!).Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 11:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Pga två barn och sambo tar jag mig inte ut varje dag. Annars hade jag kört en mil om dagen typ. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-03 15:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aha, jag förstår! Jag har inte heller sprungit på snart två veckor men ska till gymmet och hoppa rep ikväll. Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 15:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hade jag inte haft det här målet så hade jag tagit löpningen med ro. Nu känns den lite tvångsmässig. Note to self, ha låga mål och överträffa hellre! Tillagt 2023-12-03 15:22: In reply to: @Krysslåda Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut. Samma här men har bra kläder. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 15:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Krysslåda 2023-11-17 20:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spinning 40 minuter idag.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 Krysslåda 2023-11-19 00:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips på kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-21 13:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang på isen igår för första gången. Skoj! Gick rätt snabbt. Klättrade i lördags. Reppat på 100 i bänk. Känns ok. Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-22 07:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Testade 110 i bänk utan problem. Utfallssteg med kettlebells på 20+20 kg och ett gäng chins. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-22 17:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är förkyld (igen). Hade tänkt slå på slagsäck ikväll annars...Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-22 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Krya på dig! In reply to: @Ribcage Oktober månad blev riktigt bra. Mitt mål är att springa Sveriges längd i år 😁 November ser ut att bli kass. Men jag behöver bara 30-40 mil i veckan för att nå mitt mål. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-26 20:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fortfarande förkyld men tänkte biffa imorgon då jag nästan är frisk. Blir chins dips, högreps på kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-29 09:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade på mitt gym för första gången på länge. Tränade på 100 och 105 i bänk, gjorde några chins och sen sprang jag ca 12km på band. Skönt att träna där, bra ljus. Jag ser inte ut som att jag satsar på löpning, utom på kläderna. Var ganska deffat. Småsugen på marklyft. Jag kanske kör lite efter jobbet idag. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-29 19:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vikt? Jag har stått stilla i vikt men satsar på viktnedgång till sommaren redan nu. Ska väga tvåsiffrigt och då ska jag bjuda på en bild också tänkte jag. Det blir till juni!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-11-30 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar runt mellan 75 och 77 nu. Känner mig i någon slags negativ spiral nu där jag tränar för lite, sover för lite och har en släng av covid. Så det är lite drygt. Men lite är bättre än inget. Spännande! Länge till juni. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-30 19:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har också varit förkyld nu i snart två veckor. Målet till juni är 97-98 kg. Väger 104-105 kg nu. Har inte lyckats med viktnedgången tidigare år men denna gång tänker jag göra det. Därför jag säger att jag ska bjuda på en bild i juni så jag har en sporre!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-30 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nästan 160 km i november. Måste göra 180 i december för att nå mitt mål 😕 Ångrar lite att jag satte målet. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-02 23:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Jag körde viktade pull ups, rumänska marklyft och hantelbänkpress ikväll. Gjorde som bäst en 10:a på 105 kg kv plust 25 kg extra i pull ups med neutralt grepp, i rumänska marklyft en 10:a på 130 kg och i hantelpress en 10:a på 50 kgs-hantlarna (som gick förvånansvärt lätt så jag ska testa 52 kgs-hantlarna nästa gång!).Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 11:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Pga två barn och sambo tar jag mig inte ut varje dag. Annars hade jag kört en mil om dagen typ. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-03 15:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aha, jag förstår! Jag har inte heller sprungit på snart två veckor men ska till gymmet och hoppa rep ikväll. Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 15:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hade jag inte haft det här målet så hade jag tagit löpningen med ro. Nu känns den lite tvångsmässig. Note to self, ha låga mål och överträffa hellre! Tillagt 2023-12-03 15:22: In reply to: @Krysslåda Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut. Samma här men har bra kläder. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 15:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Krysslåda 2023-11-19 00:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chins och dips på kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-21 13:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang på isen igår för första gången. Skoj! Gick rätt snabbt. Klättrade i lördags. Reppat på 100 i bänk. Känns ok. Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-22 07:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Testade 110 i bänk utan problem. Utfallssteg med kettlebells på 20+20 kg och ett gäng chins. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-22 17:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är förkyld (igen). Hade tänkt slå på slagsäck ikväll annars...Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-22 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Krya på dig! In reply to: @Ribcage Oktober månad blev riktigt bra. Mitt mål är att springa Sveriges längd i år 😁 November ser ut att bli kass. Men jag behöver bara 30-40 mil i veckan för att nå mitt mål. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-26 20:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fortfarande förkyld men tänkte biffa imorgon då jag nästan är frisk. Blir chins dips, högreps på kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-29 09:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade på mitt gym för första gången på länge. Tränade på 100 och 105 i bänk, gjorde några chins och sen sprang jag ca 12km på band. Skönt att träna där, bra ljus. Jag ser inte ut som att jag satsar på löpning, utom på kläderna. Var ganska deffat. Småsugen på marklyft. Jag kanske kör lite efter jobbet idag. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-29 19:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vikt? Jag har stått stilla i vikt men satsar på viktnedgång till sommaren redan nu. Ska väga tvåsiffrigt och då ska jag bjuda på en bild också tänkte jag. Det blir till juni!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-11-30 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar runt mellan 75 och 77 nu. Känner mig i någon slags negativ spiral nu där jag tränar för lite, sover för lite och har en släng av covid. Så det är lite drygt. Men lite är bättre än inget. Spännande! Länge till juni. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-30 19:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har också varit förkyld nu i snart två veckor. Målet till juni är 97-98 kg. Väger 104-105 kg nu. Har inte lyckats med viktnedgången tidigare år men denna gång tänker jag göra det. Därför jag säger att jag ska bjuda på en bild i juni så jag har en sporre!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-30 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nästan 160 km i november. Måste göra 180 i december för att nå mitt mål 😕 Ångrar lite att jag satte målet. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-02 23:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Jag körde viktade pull ups, rumänska marklyft och hantelbänkpress ikväll. Gjorde som bäst en 10:a på 105 kg kv plust 25 kg extra i pull ups med neutralt grepp, i rumänska marklyft en 10:a på 130 kg och i hantelpress en 10:a på 50 kgs-hantlarna (som gick förvånansvärt lätt så jag ska testa 52 kgs-hantlarna nästa gång!).Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 11:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Pga två barn och sambo tar jag mig inte ut varje dag. Annars hade jag kört en mil om dagen typ. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-03 15:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aha, jag förstår! Jag har inte heller sprungit på snart två veckor men ska till gymmet och hoppa rep ikväll. Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 15:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hade jag inte haft det här målet så hade jag tagit löpningen med ro. Nu känns den lite tvångsmässig. Note to self, ha låga mål och överträffa hellre! Tillagt 2023-12-03 15:22: In reply to: @Krysslåda Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut. Samma här men har bra kläder. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 15:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Ribcage 2023-11-21 13:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang på isen igår för första gången. Skoj! Gick rätt snabbt. Klättrade i lördags. Reppat på 100 i bänk. Känns ok. Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-22 07:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Testade 110 i bänk utan problem. Utfallssteg med kettlebells på 20+20 kg och ett gäng chins. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-22 17:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är förkyld (igen). Hade tänkt slå på slagsäck ikväll annars...Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-22 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Krya på dig! In reply to: @Ribcage Oktober månad blev riktigt bra. Mitt mål är att springa Sveriges längd i år 😁 November ser ut att bli kass. Men jag behöver bara 30-40 mil i veckan för att nå mitt mål. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-26 20:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fortfarande förkyld men tänkte biffa imorgon då jag nästan är frisk. Blir chins dips, högreps på kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-29 09:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade på mitt gym för första gången på länge. Tränade på 100 och 105 i bänk, gjorde några chins och sen sprang jag ca 12km på band. Skönt att träna där, bra ljus. Jag ser inte ut som att jag satsar på löpning, utom på kläderna. Var ganska deffat. Småsugen på marklyft. Jag kanske kör lite efter jobbet idag. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-29 19:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vikt? Jag har stått stilla i vikt men satsar på viktnedgång till sommaren redan nu. Ska väga tvåsiffrigt och då ska jag bjuda på en bild också tänkte jag. Det blir till juni!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-11-30 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar runt mellan 75 och 77 nu. Känner mig i någon slags negativ spiral nu där jag tränar för lite, sover för lite och har en släng av covid. Så det är lite drygt. Men lite är bättre än inget. Spännande! Länge till juni. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-30 19:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har också varit förkyld nu i snart två veckor. Målet till juni är 97-98 kg. Väger 104-105 kg nu. Har inte lyckats med viktnedgången tidigare år men denna gång tänker jag göra det. Därför jag säger att jag ska bjuda på en bild i juni så jag har en sporre!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-30 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nästan 160 km i november. Måste göra 180 i december för att nå mitt mål 😕 Ångrar lite att jag satte målet. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-02 23:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Jag körde viktade pull ups, rumänska marklyft och hantelbänkpress ikväll. Gjorde som bäst en 10:a på 105 kg kv plust 25 kg extra i pull ups med neutralt grepp, i rumänska marklyft en 10:a på 130 kg och i hantelpress en 10:a på 50 kgs-hantlarna (som gick förvånansvärt lätt så jag ska testa 52 kgs-hantlarna nästa gång!).Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 11:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Pga två barn och sambo tar jag mig inte ut varje dag. Annars hade jag kört en mil om dagen typ. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-03 15:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aha, jag förstår! Jag har inte heller sprungit på snart två veckor men ska till gymmet och hoppa rep ikväll. Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 15:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hade jag inte haft det här målet så hade jag tagit löpningen med ro. Nu känns den lite tvångsmässig. Note to self, ha låga mål och överträffa hellre! Tillagt 2023-12-03 15:22: In reply to: @Krysslåda Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut. Samma här men har bra kläder. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 15:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Ribcage 2023-11-22 07:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Testade 110 i bänk utan problem. Utfallssteg med kettlebells på 20+20 kg och ett gäng chins. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-22 17:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är förkyld (igen). Hade tänkt slå på slagsäck ikväll annars...Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-22 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Krya på dig! In reply to: @Ribcage Oktober månad blev riktigt bra. Mitt mål är att springa Sveriges längd i år 😁 November ser ut att bli kass. Men jag behöver bara 30-40 mil i veckan för att nå mitt mål. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-26 20:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fortfarande förkyld men tänkte biffa imorgon då jag nästan är frisk. Blir chins dips, högreps på kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-29 09:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade på mitt gym för första gången på länge. Tränade på 100 och 105 i bänk, gjorde några chins och sen sprang jag ca 12km på band. Skönt att träna där, bra ljus. Jag ser inte ut som att jag satsar på löpning, utom på kläderna. Var ganska deffat. Småsugen på marklyft. Jag kanske kör lite efter jobbet idag. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-29 19:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vikt? Jag har stått stilla i vikt men satsar på viktnedgång till sommaren redan nu. Ska väga tvåsiffrigt och då ska jag bjuda på en bild också tänkte jag. Det blir till juni!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-11-30 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar runt mellan 75 och 77 nu. Känner mig i någon slags negativ spiral nu där jag tränar för lite, sover för lite och har en släng av covid. Så det är lite drygt. Men lite är bättre än inget. Spännande! Länge till juni. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-30 19:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har också varit förkyld nu i snart två veckor. Målet till juni är 97-98 kg. Väger 104-105 kg nu. Har inte lyckats med viktnedgången tidigare år men denna gång tänker jag göra det. Därför jag säger att jag ska bjuda på en bild i juni så jag har en sporre!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-30 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nästan 160 km i november. Måste göra 180 i december för att nå mitt mål 😕 Ångrar lite att jag satte målet. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-02 23:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Jag körde viktade pull ups, rumänska marklyft och hantelbänkpress ikväll. Gjorde som bäst en 10:a på 105 kg kv plust 25 kg extra i pull ups med neutralt grepp, i rumänska marklyft en 10:a på 130 kg och i hantelpress en 10:a på 50 kgs-hantlarna (som gick förvånansvärt lätt så jag ska testa 52 kgs-hantlarna nästa gång!).Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 11:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Pga två barn och sambo tar jag mig inte ut varje dag. Annars hade jag kört en mil om dagen typ. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-03 15:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aha, jag förstår! Jag har inte heller sprungit på snart två veckor men ska till gymmet och hoppa rep ikväll. Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 15:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hade jag inte haft det här målet så hade jag tagit löpningen med ro. Nu känns den lite tvångsmässig. Note to self, ha låga mål och överträffa hellre! Tillagt 2023-12-03 15:22: In reply to: @Krysslåda Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut. Samma här men har bra kläder. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 15:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Krysslåda 2023-11-22 17:46 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag är förkyld (igen). Hade tänkt slå på slagsäck ikväll annars...Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-22 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Krya på dig! In reply to: @Ribcage Oktober månad blev riktigt bra. Mitt mål är att springa Sveriges längd i år 😁 November ser ut att bli kass. Men jag behöver bara 30-40 mil i veckan för att nå mitt mål. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-26 20:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fortfarande förkyld men tänkte biffa imorgon då jag nästan är frisk. Blir chins dips, högreps på kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-29 09:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade på mitt gym för första gången på länge. Tränade på 100 och 105 i bänk, gjorde några chins och sen sprang jag ca 12km på band. Skönt att träna där, bra ljus. Jag ser inte ut som att jag satsar på löpning, utom på kläderna. Var ganska deffat. Småsugen på marklyft. Jag kanske kör lite efter jobbet idag. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-29 19:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vikt? Jag har stått stilla i vikt men satsar på viktnedgång till sommaren redan nu. Ska väga tvåsiffrigt och då ska jag bjuda på en bild också tänkte jag. Det blir till juni!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-11-30 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar runt mellan 75 och 77 nu. Känner mig i någon slags negativ spiral nu där jag tränar för lite, sover för lite och har en släng av covid. Så det är lite drygt. Men lite är bättre än inget. Spännande! Länge till juni. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-30 19:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har också varit förkyld nu i snart två veckor. Målet till juni är 97-98 kg. Väger 104-105 kg nu. Har inte lyckats med viktnedgången tidigare år men denna gång tänker jag göra det. Därför jag säger att jag ska bjuda på en bild i juni så jag har en sporre!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-30 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nästan 160 km i november. Måste göra 180 i december för att nå mitt mål 😕 Ångrar lite att jag satte målet. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-02 23:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Jag körde viktade pull ups, rumänska marklyft och hantelbänkpress ikväll. Gjorde som bäst en 10:a på 105 kg kv plust 25 kg extra i pull ups med neutralt grepp, i rumänska marklyft en 10:a på 130 kg och i hantelpress en 10:a på 50 kgs-hantlarna (som gick förvånansvärt lätt så jag ska testa 52 kgs-hantlarna nästa gång!).Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 11:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Pga två barn och sambo tar jag mig inte ut varje dag. Annars hade jag kört en mil om dagen typ. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-03 15:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aha, jag förstår! Jag har inte heller sprungit på snart två veckor men ska till gymmet och hoppa rep ikväll. Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 15:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hade jag inte haft det här målet så hade jag tagit löpningen med ro. Nu känns den lite tvångsmässig. Note to self, ha låga mål och överträffa hellre! Tillagt 2023-12-03 15:22: In reply to: @Krysslåda Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut. Samma här men har bra kläder. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 15:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Ribcage 2023-11-22 22:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Krya på dig! In reply to: @Ribcage Oktober månad blev riktigt bra. Mitt mål är att springa Sveriges längd i år 😁 November ser ut att bli kass. Men jag behöver bara 30-40 mil i veckan för att nå mitt mål. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-26 20:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fortfarande förkyld men tänkte biffa imorgon då jag nästan är frisk. Blir chins dips, högreps på kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-29 09:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade på mitt gym för första gången på länge. Tränade på 100 och 105 i bänk, gjorde några chins och sen sprang jag ca 12km på band. Skönt att träna där, bra ljus. Jag ser inte ut som att jag satsar på löpning, utom på kläderna. Var ganska deffat. Småsugen på marklyft. Jag kanske kör lite efter jobbet idag. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-29 19:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vikt? Jag har stått stilla i vikt men satsar på viktnedgång till sommaren redan nu. Ska väga tvåsiffrigt och då ska jag bjuda på en bild också tänkte jag. Det blir till juni!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-11-30 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar runt mellan 75 och 77 nu. Känner mig i någon slags negativ spiral nu där jag tränar för lite, sover för lite och har en släng av covid. Så det är lite drygt. Men lite är bättre än inget. Spännande! Länge till juni. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-30 19:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har också varit förkyld nu i snart två veckor. Målet till juni är 97-98 kg. Väger 104-105 kg nu. Har inte lyckats med viktnedgången tidigare år men denna gång tänker jag göra det. Därför jag säger att jag ska bjuda på en bild i juni så jag har en sporre!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-30 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nästan 160 km i november. Måste göra 180 i december för att nå mitt mål 😕 Ångrar lite att jag satte målet. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-02 23:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Jag körde viktade pull ups, rumänska marklyft och hantelbänkpress ikväll. Gjorde som bäst en 10:a på 105 kg kv plust 25 kg extra i pull ups med neutralt grepp, i rumänska marklyft en 10:a på 130 kg och i hantelpress en 10:a på 50 kgs-hantlarna (som gick förvånansvärt lätt så jag ska testa 52 kgs-hantlarna nästa gång!).Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 11:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Pga två barn och sambo tar jag mig inte ut varje dag. Annars hade jag kört en mil om dagen typ. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-03 15:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aha, jag förstår! Jag har inte heller sprungit på snart två veckor men ska till gymmet och hoppa rep ikväll. Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 15:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hade jag inte haft det här målet så hade jag tagit löpningen med ro. Nu känns den lite tvångsmässig. Note to self, ha låga mål och överträffa hellre! Tillagt 2023-12-03 15:22: In reply to: @Krysslåda Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut. Samma här men har bra kläder. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 15:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Krysslåda 2023-11-26 20:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fortfarande förkyld men tänkte biffa imorgon då jag nästan är frisk. Blir chins dips, högreps på kroppsvikt.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-29 09:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade på mitt gym för första gången på länge. Tränade på 100 och 105 i bänk, gjorde några chins och sen sprang jag ca 12km på band. Skönt att träna där, bra ljus. Jag ser inte ut som att jag satsar på löpning, utom på kläderna. Var ganska deffat. Småsugen på marklyft. Jag kanske kör lite efter jobbet idag. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-29 19:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vikt? Jag har stått stilla i vikt men satsar på viktnedgång till sommaren redan nu. Ska väga tvåsiffrigt och då ska jag bjuda på en bild också tänkte jag. Det blir till juni!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-11-30 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar runt mellan 75 och 77 nu. Känner mig i någon slags negativ spiral nu där jag tränar för lite, sover för lite och har en släng av covid. Så det är lite drygt. Men lite är bättre än inget. Spännande! Länge till juni. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-30 19:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har också varit förkyld nu i snart två veckor. Målet till juni är 97-98 kg. Väger 104-105 kg nu. Har inte lyckats med viktnedgången tidigare år men denna gång tänker jag göra det. Därför jag säger att jag ska bjuda på en bild i juni så jag har en sporre!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-30 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nästan 160 km i november. Måste göra 180 i december för att nå mitt mål 😕 Ångrar lite att jag satte målet. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-02 23:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Jag körde viktade pull ups, rumänska marklyft och hantelbänkpress ikväll. Gjorde som bäst en 10:a på 105 kg kv plust 25 kg extra i pull ups med neutralt grepp, i rumänska marklyft en 10:a på 130 kg och i hantelpress en 10:a på 50 kgs-hantlarna (som gick förvånansvärt lätt så jag ska testa 52 kgs-hantlarna nästa gång!).Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 11:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Pga två barn och sambo tar jag mig inte ut varje dag. Annars hade jag kört en mil om dagen typ. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-03 15:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aha, jag förstår! Jag har inte heller sprungit på snart två veckor men ska till gymmet och hoppa rep ikväll. Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 15:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hade jag inte haft det här målet så hade jag tagit löpningen med ro. Nu känns den lite tvångsmässig. Note to self, ha låga mål och överträffa hellre! Tillagt 2023-12-03 15:22: In reply to: @Krysslåda Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut. Samma här men har bra kläder. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 15:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Ribcage 2023-11-29 09:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade på mitt gym för första gången på länge. Tränade på 100 och 105 i bänk, gjorde några chins och sen sprang jag ca 12km på band. Skönt att träna där, bra ljus. Jag ser inte ut som att jag satsar på löpning, utom på kläderna. Var ganska deffat. Småsugen på marklyft. Jag kanske kör lite efter jobbet idag. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-29 19:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vikt? Jag har stått stilla i vikt men satsar på viktnedgång till sommaren redan nu. Ska väga tvåsiffrigt och då ska jag bjuda på en bild också tänkte jag. Det blir till juni!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-11-30 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar runt mellan 75 och 77 nu. Känner mig i någon slags negativ spiral nu där jag tränar för lite, sover för lite och har en släng av covid. Så det är lite drygt. Men lite är bättre än inget. Spännande! Länge till juni. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-30 19:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har också varit förkyld nu i snart två veckor. Målet till juni är 97-98 kg. Väger 104-105 kg nu. Har inte lyckats med viktnedgången tidigare år men denna gång tänker jag göra det. Därför jag säger att jag ska bjuda på en bild i juni så jag har en sporre!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-30 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nästan 160 km i november. Måste göra 180 i december för att nå mitt mål 😕 Ångrar lite att jag satte målet. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-02 23:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Jag körde viktade pull ups, rumänska marklyft och hantelbänkpress ikväll. Gjorde som bäst en 10:a på 105 kg kv plust 25 kg extra i pull ups med neutralt grepp, i rumänska marklyft en 10:a på 130 kg och i hantelpress en 10:a på 50 kgs-hantlarna (som gick förvånansvärt lätt så jag ska testa 52 kgs-hantlarna nästa gång!).Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 11:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Pga två barn och sambo tar jag mig inte ut varje dag. Annars hade jag kört en mil om dagen typ. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-03 15:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aha, jag förstår! Jag har inte heller sprungit på snart två veckor men ska till gymmet och hoppa rep ikväll. Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 15:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hade jag inte haft det här målet så hade jag tagit löpningen med ro. Nu känns den lite tvångsmässig. Note to self, ha låga mål och överträffa hellre! Tillagt 2023-12-03 15:22: In reply to: @Krysslåda Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut. Samma här men har bra kläder. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 15:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Krysslåda 2023-11-29 19:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vikt? Jag har stått stilla i vikt men satsar på viktnedgång till sommaren redan nu. Ska väga tvåsiffrigt och då ska jag bjuda på en bild också tänkte jag. Det blir till juni!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-11-30 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar runt mellan 75 och 77 nu. Känner mig i någon slags negativ spiral nu där jag tränar för lite, sover för lite och har en släng av covid. Så det är lite drygt. Men lite är bättre än inget. Spännande! Länge till juni. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-30 19:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har också varit förkyld nu i snart två veckor. Målet till juni är 97-98 kg. Väger 104-105 kg nu. Har inte lyckats med viktnedgången tidigare år men denna gång tänker jag göra det. Därför jag säger att jag ska bjuda på en bild i juni så jag har en sporre!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-30 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nästan 160 km i november. Måste göra 180 i december för att nå mitt mål 😕 Ångrar lite att jag satte målet. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-02 23:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Jag körde viktade pull ups, rumänska marklyft och hantelbänkpress ikväll. Gjorde som bäst en 10:a på 105 kg kv plust 25 kg extra i pull ups med neutralt grepp, i rumänska marklyft en 10:a på 130 kg och i hantelpress en 10:a på 50 kgs-hantlarna (som gick förvånansvärt lätt så jag ska testa 52 kgs-hantlarna nästa gång!).Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 11:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Pga två barn och sambo tar jag mig inte ut varje dag. Annars hade jag kört en mil om dagen typ. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-03 15:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aha, jag förstår! Jag har inte heller sprungit på snart två veckor men ska till gymmet och hoppa rep ikväll. Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 15:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hade jag inte haft det här målet så hade jag tagit löpningen med ro. Nu känns den lite tvångsmässig. Note to self, ha låga mål och överträffa hellre! Tillagt 2023-12-03 15:22: In reply to: @Krysslåda Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut. Samma här men har bra kläder. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 15:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Ribcage 2023-11-30 08:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar runt mellan 75 och 77 nu. Känner mig i någon slags negativ spiral nu där jag tränar för lite, sover för lite och har en släng av covid. Så det är lite drygt. Men lite är bättre än inget. Spännande! Länge till juni. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-11-30 19:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har också varit förkyld nu i snart två veckor. Målet till juni är 97-98 kg. Väger 104-105 kg nu. Har inte lyckats med viktnedgången tidigare år men denna gång tänker jag göra det. Därför jag säger att jag ska bjuda på en bild i juni så jag har en sporre!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-30 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nästan 160 km i november. Måste göra 180 i december för att nå mitt mål 😕 Ångrar lite att jag satte målet. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-02 23:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Jag körde viktade pull ups, rumänska marklyft och hantelbänkpress ikväll. Gjorde som bäst en 10:a på 105 kg kv plust 25 kg extra i pull ups med neutralt grepp, i rumänska marklyft en 10:a på 130 kg och i hantelpress en 10:a på 50 kgs-hantlarna (som gick förvånansvärt lätt så jag ska testa 52 kgs-hantlarna nästa gång!).Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 11:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Pga två barn och sambo tar jag mig inte ut varje dag. Annars hade jag kört en mil om dagen typ. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-03 15:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aha, jag förstår! Jag har inte heller sprungit på snart två veckor men ska till gymmet och hoppa rep ikväll. Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 15:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hade jag inte haft det här målet så hade jag tagit löpningen med ro. Nu känns den lite tvångsmässig. Note to self, ha låga mål och överträffa hellre! Tillagt 2023-12-03 15:22: In reply to: @Krysslåda Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut. Samma här men har bra kläder. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 15:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Krysslåda 2023-11-30 19:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har också varit förkyld nu i snart två veckor. Målet till juni är 97-98 kg. Väger 104-105 kg nu. Har inte lyckats med viktnedgången tidigare år men denna gång tänker jag göra det. Därför jag säger att jag ska bjuda på en bild i juni så jag har en sporre!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-11-30 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nästan 160 km i november. Måste göra 180 i december för att nå mitt mål 😕 Ångrar lite att jag satte målet. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-02 23:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Jag körde viktade pull ups, rumänska marklyft och hantelbänkpress ikväll. Gjorde som bäst en 10:a på 105 kg kv plust 25 kg extra i pull ups med neutralt grepp, i rumänska marklyft en 10:a på 130 kg och i hantelpress en 10:a på 50 kgs-hantlarna (som gick förvånansvärt lätt så jag ska testa 52 kgs-hantlarna nästa gång!).Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 11:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Pga två barn och sambo tar jag mig inte ut varje dag. Annars hade jag kört en mil om dagen typ. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-03 15:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aha, jag förstår! Jag har inte heller sprungit på snart två veckor men ska till gymmet och hoppa rep ikväll. Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 15:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hade jag inte haft det här målet så hade jag tagit löpningen med ro. Nu känns den lite tvångsmässig. Note to self, ha låga mål och överträffa hellre! Tillagt 2023-12-03 15:22: In reply to: @Krysslåda Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut. Samma här men har bra kläder. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 15:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Ribcage 2023-11-30 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nästan 160 km i november. Måste göra 180 i december för att nå mitt mål 😕 Ångrar lite att jag satte målet. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-02 23:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Jag körde viktade pull ups, rumänska marklyft och hantelbänkpress ikväll. Gjorde som bäst en 10:a på 105 kg kv plust 25 kg extra i pull ups med neutralt grepp, i rumänska marklyft en 10:a på 130 kg och i hantelpress en 10:a på 50 kgs-hantlarna (som gick förvånansvärt lätt så jag ska testa 52 kgs-hantlarna nästa gång!).Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 11:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Pga två barn och sambo tar jag mig inte ut varje dag. Annars hade jag kört en mil om dagen typ. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-03 15:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aha, jag förstår! Jag har inte heller sprungit på snart två veckor men ska till gymmet och hoppa rep ikväll. Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 15:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hade jag inte haft det här målet så hade jag tagit löpningen med ro. Nu känns den lite tvångsmässig. Note to self, ha låga mål och överträffa hellre! Tillagt 2023-12-03 15:22: In reply to: @Krysslåda Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut. Samma här men har bra kläder. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 15:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Krysslåda 2023-12-02 23:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Jag körde viktade pull ups, rumänska marklyft och hantelbänkpress ikväll. Gjorde som bäst en 10:a på 105 kg kv plust 25 kg extra i pull ups med neutralt grepp, i rumänska marklyft en 10:a på 130 kg och i hantelpress en 10:a på 50 kgs-hantlarna (som gick förvånansvärt lätt så jag ska testa 52 kgs-hantlarna nästa gång!).Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 11:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Pga två barn och sambo tar jag mig inte ut varje dag. Annars hade jag kört en mil om dagen typ. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-03 15:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aha, jag förstår! Jag har inte heller sprungit på snart två veckor men ska till gymmet och hoppa rep ikväll. Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 15:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hade jag inte haft det här målet så hade jag tagit löpningen med ro. Nu känns den lite tvångsmässig. Note to self, ha låga mål och överträffa hellre! Tillagt 2023-12-03 15:22: In reply to: @Krysslåda Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut. Samma här men har bra kläder. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 15:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Ribcage 2023-12-03 11:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Äsch, det blir 6 km om dagen bara! Pga två barn och sambo tar jag mig inte ut varje dag. Annars hade jag kört en mil om dagen typ. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-03 15:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aha, jag förstår! Jag har inte heller sprungit på snart två veckor men ska till gymmet och hoppa rep ikväll. Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 15:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hade jag inte haft det här målet så hade jag tagit löpningen med ro. Nu känns den lite tvångsmässig. Note to self, ha låga mål och överträffa hellre! Tillagt 2023-12-03 15:22: In reply to: @Krysslåda Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut. Samma här men har bra kläder. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 15:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Krysslåda 2023-12-03 15:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aha, jag förstår! Jag har inte heller sprungit på snart två veckor men ska till gymmet och hoppa rep ikväll. Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-03 15:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hade jag inte haft det här målet så hade jag tagit löpningen med ro. Nu känns den lite tvångsmässig. Note to self, ha låga mål och överträffa hellre! Tillagt 2023-12-03 15:22: In reply to: @Krysslåda Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut. Samma här men har bra kläder. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 15:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Ribcage 2023-12-03 15:22 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hade jag inte haft det här målet så hade jag tagit löpningen med ro. Nu känns den lite tvångsmässig. Note to self, ha låga mål och överträffa hellre! Tillagt 2023-12-03 15:22: In reply to: @Krysslåda Det är minus 11 här där jag bor så är inte så peppad på att ge mig ut. Samma här men har bra kläder. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 15:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Krysslåda 2023-12-06 15:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 1Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Ribcage 2023-12-06 18:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Gjorde 300 reps kettlebell swings igår. Idag 30 minuter på spinningcykel. Snyggt, det måste man bli trött av. Jag sprang 19,5 km och fick riktigt frostigt skägg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Krysslåda 2023-12-06 19:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Körde på ganska beskedlig vikt. 16 kg och gjorde 30 reps, 10 gånger med vila på någon minut i mellan. På nätet rekommenderar en artikel, som förespråkar 300 reps, att man ska träna med 24 kgs-kettlebell. Verkar tungt. Oavsett vad så ganska bra övning för fettförbränning nu när det är så kallt. Vi hade minus 20 igårkväll och då kan man ju inte jogga.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Ribcage 2023-12-06 22:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang intervaller på löpband i 17kmh. Riktigt kul. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Krysslåda 2023-12-07 15:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Låter snabbt! Tränade RDL, pullover och bicepscurl med EZ-stång under lunchen. RDL en 10:a på 130 kg, pullover en 10:a på 55 kg och i bicepscurl en 10:a på 62.5 kg. Bra tryck!Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Krysslåda 2023-12-11 00:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pendlay-rodd och hantelpress ikväll. En 8:a på 52.5 kg i hantelpress och en 10:a på 120 kg i Pendlay-rodd.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
Krysslåda 2023-12-12 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gjorde 300 reps kettlebell igår och 300 reps idag också. Jag har höjt till 20 kg nu och jag ska testa att göra 300 reps varje dag utom onsdag och lördag, under en månad och se om det blir någon viktnedgång på det. Jag kanske varvar med spinning, hopprep och löpning om det blir för långtråkigt. Anledningen till att de annars rekommenderar 24 kg är tydligen för att man ska göra 300 reps upphackat under dagen, dvs typ 100 reps vid lunch, 100 reps vid middag osv, och inte i ett svep som jag gör. Men jag bör nog snart fixa 300 reps i form av 10 set, 30 repetitioner fördelat över en timme, med en 24 kgs kettlebell. Jag har köpt en 24 kgs kettlebell som jag kan träna med hemma och jag har sedan tidigare en på 16 kg. Så jag tänker varva mellan dem.Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150
För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11381139114011411142...1150