Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken film/serie såg du senast?


Asterix - The Secret of the Magic Potion. En förvånansvärt bra Asterix film, precis som med Gudarnas Hemvist så är denna film inte i samma anda som de gamla men fortfarande riktigt bra.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Paranormal Activity: Tokyo Night

Den är bra och bra utförd. Spöken och andar fångas på kameran.
  • 0
Johnny Mnemonic. Sci-fi film från 1995 med Keanu Reeves. Helt okej, går att se men skulle inte kalla den för en 90-tals klassiker eller höjdare.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Fast and Furious presents Hobbs & Shaw. Inte en höjdare, det kan jag säga direkt. Se en gång, vill inte se den igen. Trött humor, utdragna scener, repliker som får en att skrika rakt ut nästan, odödliga protagonister. En del häftiga actionscener, en del humor är bra.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
  • zj
  • zj
Såg filmen The Open House på Netflix. En högst irriterande film som inte (tillfredsställande) leder till någonting. Plågsamt långtråkig är den också. 1/10
  • 0
Kollade på Upgrade och Kingsman: The Secret Service med en kompis som inte hade sett de, för några kvällar sedan.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Star Trek: The Next Generation. Tar mig igenom denna serie igen på Netflix. Bra serie.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
The righteous gemstones, tyckte starkt om den. Finns på HBO
  • 0
The Witcher serien på Netflix.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Oz - fängelseserien. Måste vara bland det bästa som gjorts. Är The Witcher bra? Älskar spelet och böckerna.
  • 0
Terminator dark fate,
  • 0
Allo, Allo. Köpte en DVD samling med alla säsonger. Riktigt rolig serie.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Fantastic Mr. Fox
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Chilling Adventures of Sabrina. Gett mig in i denna serie igen efter en paus från den. Hyfsat bra iaf.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Shazam!
Bättre än jag förväntade mig.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Sherlock.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
The Addams Family (2019). Den nya animerade Addams filmen, helt okej faktiskt. Bättre än jag trodde och ett bra ämne/meddelande i filmen till alla. Bra humor och inga riktiga stunder då jag kände att jag bara ville skippa.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Knifes Out. Började lite halvt tyckte jag ändå men bra film. Spännande och det blev en liten twist i det hela.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Star Wars Rise of Skywalker. En besvikelse med få bra scener och ännu sämre story.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Har kollat klart på alla Jackie Chan filmer i volym 2 av blu-ray boxen som jag köpte. 7 filmer, 6 av dem bra, den andra borde brännas på bål och aldrig nämnas igen.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0

Inside Job. Rätt så suverän vuxentecknad "work place" komediserie om ett gäng som jobbar för "the deep state". Påminner lite om Illuminati ur Deus Ex-spelen. Förvänta mig inte mycket men det var rätt så bra. Bra cast av röstskådisar dessutom. De la också verkligen märke till många obskyra och udda konspirationsteorier och psuedovetenskapliga begrepp. Vilket landar utmärkt i dessa tider av osäkerhet och misinformation kring t ex amerikansk politik eller COVID-vaccinen.

Europaparlamentsval den 9 juni.
  • 0

Willy's Wonderland

Riktigt underhållande film med Nicolas Cage i huvudrollen som tvingas jobba som vaktmästare på en FnaF-liknande restaurang.

Kan helt klart rekommenderas.

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

Jurassic World Dominion

Vad tusan tittade jag på? Inte bara titeln som är B 🤣

Betyg 2/10.. Eller 1/10

  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!