Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Dryg attityd

Hej. Nån mer som blivit avstängd från fz forumet på grund av att vara dryg å säga va man tycker?

Kanske ett tecken på att du borde bete dig lite bättre?

Särskrivningar är en del av min vardag.

In reply to: @Rasmus Netterblad

Hej. Nån mer som blivit avstängd från fz forumet på grund av att vara dryg å säga va man tycker?

Dem är ett gäng fascister!

Love is like cigarettes. It gives you a little pleasure while you're at it, but leaves you with a bad taste in your mouth and a pain in your chest.
  • 0

Ja visst, "det är allas fel förutom mitt". 

Särskrivningar är en del av min vardag.

Jag blev avstängd från FZ igår pga att jag tydligen "trollade." Jag kontaktade redaktionen och frågade vad som var "trolligt" med mitt inlägg. Jag föreslog samtidigt att, med tanke på att detta var mitt första och enda inlägg på FZ, så borde väl en varning först varit mer lämpligt. Jag fick aldrig ett svar på detta mail.

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

Tråkigt när det är sådana människor som moderatorer.

• 0

In reply to: @Rasmus Netterblad

Tråkigt när det är sådana människor som moderatorer.

Jag kan ju bara tala för mig själv och vad som hände i mitt fall, men jag tror att moderatorn i fråga som stängde av mig kanske inte är så värst allmänbildad. Mitt inlägg som var "trolligt" handlade nämligen om skattefusk, och jag var fullt seriös i mitt inlägg. Vet man däremot inte hur skattefusk i vanliga fall fungerar så är det ju väldigt lätt och bekvämt att bara avfärda inlägget som "trolligt."

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!