2021 är snart slut och det har varit ett spelår som varken var bättre eller sämre än 2020 för egen del av olika anledningar(varav en är att jag till stor del har fokuserat mer på min backlog i år än på nya spel) men jag har iaf lyckats skrapa ihop 15 st nysläppta spel som alla förtjänar sin plats på denna lista.
Let's do this!
15. Twelve Minutes
Betyg: 8 av 10
14. Steel Assault
Betyg: 8 av 10
13. Kaze and the Wild Masks
Betyg: 9 av 10
12. Resident Evil Village
Betyg: 8 av 10
11. Eastward
Betyg: 9 av 10
10. Back 4 Blood
Betyg: 9 av 10
9. Little Nightmares 2
Betyg: 9 av 10
8. Nier Replicant ver.1.22474487139
Betyg: 9 av 10
7. Melty Blood: Type Lumina
Betyg: 9 av 10
6. Metroid Dread
Betyg: 9 av 10
5. SMT III: Nocturne HD Remaster
Betyg: 9 av 10
4. Monster Hunter Rise
Betyg: 9 av 10
3. Outriders
Betyg: 10 av 10
2. Shin Megami Tensei V
Betyg: 10 av 10
1. Scarlet Nexus
Betyg: 10 av 10
(Nedan följer en påminnelse om hur jag resonerar kring dessa listor)
Jag skriver aldrig motiveringar till varför spel X är på plats Y osv och betygen är endast där för att visa hur mycket spelen underhöll mig och inte för att visa hur bra jag tyckte att de var.
Vid frågor hänvisar jag till att skriva en vettig och utförlig fråga i kommentarerna.
Slutligen vill jag passa på att önska ett gott nytt år.